Оценка:
Опубликованно: 20.11.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Novērošanas prakse pirmsskolas un sākumskolas pedagoģijā', 1.
  • Отчёт по практике 'Novērošanas prakse pirmsskolas un sākumskolas pedagoģijā', 2.
  • Отчёт по практике 'Novērošanas prakse pirmsskolas un sākumskolas pedagoģijā', 3.
  • Отчёт по практике 'Novērošanas prakse pirmsskolas un sākumskolas pedagoģijā', 4.
  • Отчёт по практике 'Novērošanas prakse pirmsskolas un sākumskolas pedagoģijā', 5.
  • Отчёт по практике 'Novērošanas prakse pirmsskolas un sākumskolas pedagoģijā', 6.
  • Отчёт по практике 'Novērošanas prakse pirmsskolas un sākumskolas pedagoģijā', 7.
  • Отчёт по практике 'Novērošanas prakse pirmsskolas un sākumskolas pedagoģijā', 8.
  • Отчёт по практике 'Novērošanas prakse pirmsskolas un sākumskolas pedagoģijā', 9.
  • Отчёт по практике 'Novērošanas prakse pirmsskolas un sākumskolas pedagoģijā', 10.
  • Отчёт по практике 'Novērošanas prakse pirmsskolas un sākumskolas pedagoģijā', 11.
  • Отчёт по практике 'Novērošanas prakse pirmsskolas un sākumskolas pedagoģijā', 12.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Bērnudārza „Madara” vizītkarte    3
  Mācības „Madarā”    5
  „Madaras” vide    7
  „Madaras” pedagogs    9
  „Madaras” vides iespaidā    11
  Literatūras saraksts    12
Фрагмент работы

1991. gads 10. jūlijs ir bērnudārza „Madara” dzimšanas diena. Karstajā vasaras dienā Jūrmalā uzplauka skaista saulaina puķe „Madara”. Īpaši priecīgas par to bija visas Jūrmalas Madaras. Un īpašs gods saskarties ar jaunpiedzimušo „Madaru” bija piecām meitenēm Madarām, kas pirmo reizi atnāca uz jauno bērnudārzu... Jūlija saulainajā dienā priecājās visi desmit grupu bērni un viņu vecāki, bērnudārza darbinieki, pedagogi, vadītāja, kas Jūrmalā iesāka jaunas saimes dzīvi. Viņi visi vēlējās veidot bērnudārza garīgo dzīvi, akcentējot kristīgās vērtības. Tika aicināts Slokas Evaņģēliski luteriskas baznīcas mācītājs Aivars Beimanis, kas iesvētīja bērnudārzu „Madara”.
„Madara” ir standarta tipa bērnudārza ēka. Bet „Madaras” dvēsele padara to par neatkārtojamu. Tā ir bērnu un pedagogu, vecāku un darbinieku savstarpēja uzticība un sadraudzība. Bērnudārzā strādā divdesmit septiņi pedagogi, trīsdesmit viens tehniskais darbinieks, lai divsimts septiņpadsmit bērniem „Madara” būtu kā saulainas mājas.
Kupla bērnu saime tiek sadalīta deviņās grupās pēc vecuma un, pēc vecāku pieprasījuma, tika izveidota viena jaukta grupa:
1)1,5 – 3 gadi – divas grupas;
2)3 – 4 gadi – divas grupas;
3)4 – 5 gadi – trīs grupas;
4)5 – 6 gadi – divas grupas;
5)4 – 6 gadi – jauktā grupa (bērniem ar valodas traucējumiem un nakts grupa).
Katrā grupā ir līdz divdesmit četriem bērniem. Bērnu skaits ir pastāvīgs. Grupas dzīvi organizē un iedvesmo divas audzinātājas un auklīte. Bērnudārza vadītāja un tās vietnieces (metodiķe, saimniece) organizē un pārvalda bērnudārza darbību. „Madaras” dzīvi optimizē un svarīgus lēmumus ietekmē bērnudārza padome (vadītājs, vadītāja vietnieki, arodbiedrības pārstāvis, uzticamības persona), kas tiek ievēlēta no bērnudārza kolektīva.
„Madaras” kolektīvs veido un kopj savas unikālas tradīcijas. Tikai bērnudārzā „Madara” katru dienu iesāk ar svētbrīdi un pateicību Dievam, svin kristīgos svētkus, organizē ticības mācības nodarbības, augsti vērtē kristīgās vērtības, māca bērnus kalpot veciem ļaudīm. Tika ieviesta jauna tradīcija – Ziemassvētkos un Lieldienās bērni apmeklē veco ļaužu pansionātu un sniedz priekšnesumus, dāvina pašdarinātus rokdarbus. …

Коментарий автора
Atlants