Автор:
Оценка:
Опубликованно: 31.03.2003.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Prezentācijas prasme', 1.
  • Реферат 'Prezentācijas prasme', 2.
  • Реферат 'Prezentācijas prasme', 3.
Фрагмент работы

Pirmais iespaids par firmu, organizāciju, iestādi utt., visbiežāk veidojas telefona sarunas laikā. Firmā, kurā Jūs strādājāt, telefons zvana bieži. Kā jārīkojas un kas jāatbild, ja:

1)zvana telefons un Jūs noceliet klausuli;
Tad jāstādās priekšā, nosaucot savu vārdu, uzvārdu, amatu, firmu utt. atkarībā no saskarsmes situācijas.

2)Jūs runājiet pa vienu telefonu, pēkšņi sāk zvanīt otrs;
Vispirms vajag atvainoties un jāpaceļ klausuli. Zvanītājam jāpaskaidro, ka risinām iesākto sarunu, jāpalūdz telefona numuru un piezvanīt vēlāk. Pēc sarunas nobeigšanai jāpazvana otrajam zvanītājam.

3)Jūs uzreiz nevariet atbildēt uz doto jautājumu;
Tādā gadījumā paņemt telefona numuru un pārzvanīt, kad varēsiet atbildēt vai jāpalūdz pārzvanīt vēlāk.…

Коментарий автора
Atlants