-
Jauniešu agresija
Оцененный!
Уровень:
Средняя школа
Литературный список:
29 единиц
Ссылки:
Использованы
Содержание
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 2 | |
Saturs | 4 | |
Ievads | 6 | |
1. | Agresijas jēdziens dažādu autoru skatījumā | 8 |
2. | Agresijas veidi | 11 |
2.1. | Agresijas iedalījums sociālajā psiholoģijā | 11 |
2.2. | Agresijas iedalījums pēc formas | 11 |
2.3. | Agresijas iedalījums psiholoģijā | 12 |
3. | Agresiju izraisošie faktori | 13 |
3.1. | Ģenētiskie faktori | 15 |
3.2. | Vides faktori | 16 |
3.3. | Sociālie faktori | 16 |
4. | Jauniešu agresija | 17 |
4.1. | Iemesli | 17 |
4.2. | Agresija kā pusaudžu uzvedības traucējumi | 19 |
5. | Agresijas mazināšanas iespējas | 21 |
5.1. | Vispārējas iespējas | 21 |
5.2. | Psihologu ieteikumi agresijas mazināšanai | 22 |
5.2.1. | Sodu definīcija un priekšnoteikumi | 22 |
5.2.2. | Soda piemērošanas situācijas | 22 |
5.2.3. | Soda piemērošanas veidi | 22 |
5.2.4. | Dusmu atbrīvošana | 23 |
6. | Aptauju rezultāti | 24 |
6.1. | Latviešu plūsmas skolu jauniešu atbilžu apkopojums | 24 |
6.2. | Krievu plūsmas skolu jauniešu atbilžu apkopojums | 30 |
6.3. | Komplektētās analīzes apkopojums | 35 |
7. | Intervija ar pirmskolas iestādes vadītāju | 39 |
8. | Intervija ar valsts bērnu tiesību aizsardzības inspektori Ingu Dobeli | 41 |
9. | Intervija ar Liepājas 15. vidusskolas sociālo pedagogu Veltu Ķupi | 44 |
10. | Pētījuma rezultātu analīze | 47 |
10.1. | Latviešu plūsmas skolu pārstāvēto meiteņu raksturojums | 47 |
10.2. | Latviešu plūsmas skolu pārstāvēto zēnu atbilžu raksturojums | 47 |
10.3. | Krievu plūsmas skolu pārstāvēto meiteņu atbilžu raksturojums | 48 |
Фрагмент работы
Tēma nav vienkārša un plaša. Ar vārdiem „jauniešu agresija” nav jāsaprot tikai sitienus vai savādāka veida fizisku aizskaršanu. Tas izpaužas arī nepatīkamu un asu vārdu veidā, morālā aizskaršanā, kas grauj katra cilvēka vērtību sistēmu un pašapziņu.
Agresivitāte ir ļoti raksturīga problēma mūsdienu sabiedrībā, bet jaunieši ir tie, kas to atspoguļo. Tā kā nav sastopami divi vienādi cilvēki, tad rodas saspīlētas situācijas gan jauniešu, gan pieaugušo starpā.…
Коментарий автора
Darbs veikts 2 gadu laikā. Aizstāvēts pilsētas zinātnisko darbu konkursa mērogā. Novērtējums - izcili.
