Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.07.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Jauniešu vecumposma raksturojums', 1.
  • Конспект 'Jauniešu vecumposma raksturojums', 2.
  • Конспект 'Jauniešu vecumposma raksturojums', 3.
  • Конспект 'Jauniešu vecumposma raksturojums', 4.
  • Конспект 'Jauniešu vecumposma raksturojums', 5.
  • Конспект 'Jauniešu vecumposma raksturojums', 6.
  • Конспект 'Jauniešu vecumposma raksturojums', 7.
  • Конспект 'Jauniešu vecumposma raksturojums', 8.
  • Конспект 'Jauniešu vecumposma raksturojums', 9.
  • Конспект 'Jauniešu vecumposma raksturojums', 10.
Фрагмент работы

Cilvēka fiziskā un psihiskā attīstība noris vienoti. Tādējādi bērna personības attīstības skaidrojumā nozīmīga un aktuāla ir holistiskā pieeja – vienotībā un kopsakarībā tiek skatīta somatiskā un psihiskā attīstība, fiziskā un garīgā veselība.
Attīstība ir secīgas, neatgriezeniskas, likumsakarīgas kvantitatīvas pārmaiņas cilvēka dzīves, dabas, sociālo un garīgo procesu norisē. [4; 22]
Organisma fiziskā attīstība sākas ar apaugļošanos un zigotas veidošanos un turpinās līdz fiziskam pilnbriedam, ko sasniedz jaunībā. Psihiskā attīstība saistīta ar
galvas smadzeņu nobriešanu,
izziņas jeb kognitīvo attīstību (sajūtas uztvere, domāšana, atmiņa),
emocionālo attīstību,
personības psihisko īpašību izveidošanos (temperaments, spējas, raksturs, vajadzības u. c.),
izmaiņām voluntārajā stāvoklī (griba),
personības socializāciju (personība attīstās sociālajā vidē, pārņemot apkārtējās sociālās vides pieredzi; tiek apgūtas zināšanas, prasmes, veidojas vērtību orientācija, attieksmes, uzvedība; bērns apgūst sociālās lomas).…

Коментарий автора
Atlants