Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Образец документа 'Tiešā mērīšana', 1.
  • Образец документа 'Tiešā mērīšana', 2.
  • Образец документа 'Tiešā mērīšana', 3.
  • Образец документа 'Tiešā mērīšana', 4.
  • Образец документа 'Tiešā mērīšana', 5.
  • Образец документа 'Tiešā mērīšana', 6.
Фрагмент работы

Veicot mērījumus, varējām secināt, ka cilindrs, ko izmantojām darbā, nav vienveidīgs un gan tā diametrs, gan garums dažādās tā vietās atšķiras. Tas ietekmēja rezultātu precizitāti un radīja atšķirības mērījumos.
Iepazināmies ar daudzām aprēķinu metodēm, un, izpētot teoriju un dotos piemērus, pielietojām tās praksē. Laboratorijas darba laikā mēs iemācījāmies veikt aprēķinus un tagad zinām, kā aprēķināt vidējās vērtības un mērījumu kļūdas. Turklāt iegūto pieredzi varēsim izmantot arī turpmāk dažādu aprēķinu veikšanai.
Lielākās grūtības sagādāja mērījumu nolasīšana no mērinstrumentiem. Secinājām, ka ļoti liela nozīme ir skatupunkta leņķim un galvas atrašanās vietai attiecība pret mērinstrumentu, tas var ietekmēt un izmainīt rezultātu. Turklāt maņu orgānu, šoreiz redzes un acu, īpatnības atstāja savu ietekmi, jo katrs redzēja nedaudz savādāku rezultātu.…

Коментарий автора
Atlants