Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.04.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Tālmācības vides', 1.
  • Реферат 'Tālmācības vides', 2.
  • Реферат 'Tālmācības vides', 3.
  • Реферат 'Tālmācības vides', 4.
  • Реферат 'Tālmācības vides', 5.
  • Реферат 'Tālmācības vides', 6.
  • Реферат 'Tālmācības vides', 7.
  • Реферат 'Tālmācības vides', 8.
  • Реферат 'Tālmācības vides', 9.
  • Реферат 'Tālmācības vides', 10.
  • Реферат 'Tālmācības vides', 11.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Tālmācības jēdziens    3
2.  Tālmācības tehnoloģijas    5
2.1.  Blackboard learning system    6
2.2.  Web CT    7
2.3.  Web CT konkurenti un sekotāji    8
  Secinājumi    12
  Izmantotās literatūras saraksts    13
Фрагмент работы

Precīzi definēt tālmācību nav viegli. Visā pasaulē tālmācība ir plaši izplatīta, bet vienas vispārpieņemtas definīcijas tai nav. Vēl vairāk – angļu valodas terminu „distance education” arvien biežāk sāk atzīt par neprecīzu. Visbiežāk šobrīd angļu valodā lieto terminus „open distance learning”, „open flexible learning”, „distance learning”, „resource-based learning”, „materials-based learning”, „independent learning”. Katrs termins uzsver kādu (vai vairākus) no tālmācībā izmantotiem principiem vai patstāvīgu mācīšanos (nevis mācīšanu!), lietojot dažādus studiju materiālus (resursus).1
Taču tālmācību bieži saista ar jēdzieniem – atklāts, plaši pieejams (angliski – open) un lokans, elastīgs (angliski – flexible). Iespējams, ka vislabāk tālmācību kopumā varētu apzīmēt ar terminu - brīvās studijas (angliski - open flexible learning), ar to uzsverot, ka:
zināšanu apguve notiek patstāvīgi studējot, bet skolotāji - konsultanti nevis māca, bet tikai palīdz mācīties;
tālmācība ir brīvi pieejama visiem neatkarīgi no vecuma, izglītības, nodarbošanās vai dzīvesvietas;
tālmācībā katrs var izvēlēties sev vajadzīgu priekšmetu;
apmācības metodika un mācību līdzekļu veids (drukāts teksts, audio vai videoieraksts, datorprogramma u.c.) pielāgots konkrētā kursa mērķiem un uzdevumiem;
studējošais var mācīties sev piemērotā vietā, laikā un tempā, atgriežoties pie grūtāk izprotamām lietām.…

Коментарий автора
Atlants