Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.03.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 1.
  • Презентация 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 2.
  • Презентация 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 3.
  • Презентация 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 4.
  • Презентация 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 5.
  • Презентация 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 6.
  • Презентация 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 7.
  • Презентация 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 8.
  • Презентация 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 9.
  • Презентация 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 10.
  • Презентация 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 11.
  • Презентация 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 12.
  • Презентация 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 13.
  • Презентация 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 14.
  • Презентация 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 15.
  • Презентация 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 16.
  • Презентация 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 17.
  • Презентация 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 18.
  • Презентация 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 19.
  • Презентация 'Selestina Frenē alternatīvā pedagoģija', 20.
Фрагмент работы

ĪSA BIOGRĀFIJA:
• Selastins Frenē dzimis 1896. gada 15. oktobrī Garsā Francijā, mazā pilsētiņā Alpes
Maritime nogāzēs, bērnību pavadījis strādnieku vidū uz lauka, tāpat kā visi citi bērni
tajā laikā ciematā.
• Selastins Frenē bērnībā piedzīvoja nepatīkamus mirkļus, tāpēc vēlāk vēlējās reformēt
izglītības sistēmu.
• 1914. gadā, kad Frenē bija 19 gadus vecs, sākās karš un viņš devās dienēt, karā tika
smagi ievainots un vairs nekad pilnībā neatveseļojās. Viņš visu mūžu cieta no elpas
trūkuma, kas, viņaprāt, bija pamats viņa inovācijām izglītībā.
• 1920. gadā Frenē kļuva par pamatskolas mazā ciematā. Te viņš sāka eksperimentēt un
attīstīt savas mācību metodes. Frenē mācību metodēs skolēni iesaistās dažādās
aktivitātēs, kas aizstāj ierasto „krītu un runU” modeli,
• Plaušu traumas dēļ nevarēdams ilgi runāt, 1923. gadā Frenē nopirka iespiedmašīnu, ko
izmantoja mācībās.…

Коментарий автора
Коментарий редакции
Atlants