Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.04.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Реферат 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 1.
  • Реферат 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 2.
  • Реферат 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 3.
  • Реферат 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 4.
  • Реферат 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 5.
  • Реферат 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 6.
  • Реферат 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 7.
  • Реферат 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 8.
  • Реферат 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 9.
  • Реферат 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 10.
  • Реферат 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 11.
  • Реферат 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 12.
  • Реферат 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 13.
  • Реферат 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 14.
  • Реферат 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 15.
  • Реферат 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 16.
  • Реферат 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 17.
  • Реферат 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 18.
  • Реферат 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 19.
  • Реферат 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 20.
  • Реферат 'E-komercijas kvalitāte un drošība - kvantitatīvs pētījums', 21.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Jēdzienu skaidrojums    4
1.1.  Pētījuma mainīgo lielumu skaidrojums    4
2.  Pētījuma rezultāts    5
2.1.  Pētījuma bāze, procesa apraksts un analīze    5
  Secinājumi    8
  Priekšlikumi    9
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    10
Фрагмент работы

Mūsdienās patērētāji bieži vien izvēlās iegādāties preces vai pakalpojumus, kas viņiem ir pieejami ērtāk un drošāk. Viens no šādiem veidiem ir tirdzniecība internetā, ko ietver e-komercija. Iepirkšanās internetā ir viena no informācijas un elektronisko tehnoloģiju un datu drošības korelācijas rezultāts. Iegādāties biļetes uz hokeja spēlēm, operas izrādēm, teātriem, mūzikliem, koncertiem un citiem pasākumiem ir iespējams gandrīz no jebkuras vietas pasaulē, ja vien ir pieejams internets un piekļuve elektroniskās tiešsaistes biļešu tirdzniecības portāliem.…

Коментарий автора
Atlants