.
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.03.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Конспект 'Individuālais izglītības programmas apguves plāns izglītojamam ar speciālām vaja', 1.
  • Конспект 'Individuālais izglītības programmas apguves plāns izglītojamam ar speciālām vaja', 2.
  • Конспект 'Individuālais izglītības programmas apguves plāns izglītojamam ar speciālām vaja', 3.
  • Конспект 'Individuālais izglītības programmas apguves plāns izglītojamam ar speciālām vaja', 4.
  • Конспект 'Individuālais izglītības programmas apguves plāns izglītojamam ar speciālām vaja', 5.
  • Конспект 'Individuālais izglītības programmas apguves plāns izglītojamam ar speciālām vaja', 6.
Фрагмент работы

IV. Plāna īstenošanas izvērtējums
Datums 2021.g. 31. decembris
Atbalsta speciālistu viedoklis/atzinumi
Bērns joprojām pareizi neizrunā skaņas. Iespējams nav vecāku līdzdarbības, kas ļautu sasniegt vēlamo rezultātu. Nodarbības, ko bērns apmeklē pie logopēda 3x ned. ir pamaz, ja vecāki nepilda logopēda ieteikumus.
Pēc psihologa konsultācijām bērns sācis vairāk kontaktēties ar bērniem, izrāda vēlmi darboties kopā. Joprojām bērns baidās paust savu viedokli skaļi.
Bērnam padodas zilbju savienošana, burtus lielākoties apguvis, reizēm kādu burtu izrunā angļu izloksnē.
Likumisko pārstāvju viedoklis
Vecāki piekrīt, ka mājās bērnam nevelta pietiekoši daudz laika. Bērns mājās nekoncentrējas darbam. Pēc skolotāja lūguma un sagatavotajiem materiāliem, mājās mācās lasīt, savienojot zilbes.

Izglītojamā viedoklis
Saprot, ka ir grūtības pareizi pateikt konkrēto skaņu. Cenšas pareizi to izrunāt. Centīgi mēģina lasīt, savienojot zilbes.

Коментарий автора
Atlants