Оценка:
Опубликованно: 03.04.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Дипломная 'Konkurentu analīzes metodes', 1.
  • Дипломная 'Konkurentu analīzes metodes', 2.
  • Дипломная 'Konkurentu analīzes metodes', 3.
  • Дипломная 'Konkurentu analīzes metodes', 4.
  • Дипломная 'Konkurentu analīzes metodes', 5.
  • Дипломная 'Konkurentu analīzes metodes', 6.
  • Дипломная 'Konkurentu analīzes metodes', 7.
  • Дипломная 'Konkurentu analīzes metodes', 8.
  • Дипломная 'Konkurentu analīzes metodes', 9.
  • Дипломная 'Konkurentu analīzes metodes', 10.
  • Дипломная 'Konkurentu analīzes metodes', 11.
  • Дипломная 'Konkurentu analīzes metodes', 12.
  • Дипломная 'Konkurentu analīzes metodes', 13.
  • Дипломная 'Konkurentu analīzes metodes', 14.
  • Дипломная 'Konkurentu analīzes metodes', 15.
  • Дипломная 'Konkurentu analīzes metodes', 16.
  • Дипломная 'Konkurentu analīzes metodes', 17.
  • Дипломная 'Konkurentu analīzes metodes', 18.
  • Дипломная 'Konkurentu analīzes metodes', 19.
  • Дипломная 'Konkurentu analīzes metodes', 20.
  • Дипломная 'Konkurentu analīzes metodes', 21.
  • Дипломная 'Konkurentu analīzes metodes', 22.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Konkurence    4
1.1.  Konkurences vide    4
1.2.  Konkurences pozitīvās un negatīvās īpašības    6
2.  Konkurentu analīzes metodes    7
2.1.  Portera piecu spēku modelis    7
2.2.  Bostonas konsultantu grupas matrica    8
2.3.  General Electric Modelis    9
2.4.  Benchmarking jeb salīdzināšana    10
2.5.  Konkurences novērtēšanas objektīvā un subjektīvā metode    11
3.  Uzņēmuma un tā darbības apraksts    12
4.  Konkurencec analīzes metodes    14
4.1.  Konkurences novērtēšanas subjektīvā metode    14
4.2.  Portera piecu spēku modeļa izmantošana telekomunikācijas nozarē    15
4.3.  Rezultātu salīdzinājums    17
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Bibliogrāfiskais saraksts    21
Фрагмент работы

Konkurenti ir divi vai vairāki tirgus dalībnieki, kas sacenšas vai atrodas tādos apstāklos, kuros tie var sacensties viena veida vai savstarpēji aizstājamu preču ražošaā vai realizācijas konkrētajā tirgū. Konkurence ir ekonomiska sacensība starp diviem vai vairakiem dalībniekiem par pircēju, par noteicošo lomu tirgū vai kādā tirgus daļā. [1,168.lpp.]
Tā ir firmas stratēģija un ekonomiski patstāvīgu firmu sacensība, kas efektīvi ierobežo atsevišķu uzņēmēju spēju ietekmēt vispārējos preču apgrozības apstākļus (cenu, piedāvājumu) un veicina preču ražošanu un pakalpojumu sniegšanu atbilstoši pieprasījumam. Konkurence ir viens no faktoriem, kas liek izstrādāt jaunus produktus un pakalpojumus, attīstīt un pilnveidot esošos, kā arī uzlabot produktu kvalitāti, drošību un dizainu. Uzvara konkurencē ir tirgus subjektu izdzīvošanas, peļņas palielināšanas vai vispār peļņas iegūšanas nosacījums. Konkurence ir brīva no administratīviem žņaugiem, detalizētiem priekšrakstiem. Taču tas nenozīmē, ka konkurence var ignorēt valsts likumdošanu, obligātus valsts apstiprinātus spēles noteikums un, pirmām kārtām, likumus konkurences jomā. [5.6]…

Коментарий автора
Atlants