Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.03.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Torstena Veblena devums ekonomikas teorijas veidošanā', 1.
  • Реферат 'Torstena Veblena devums ekonomikas teorijas veidošanā', 2.
  • Реферат 'Torstena Veblena devums ekonomikas teorijas veidošanā', 3.
  • Реферат 'Torstena Veblena devums ekonomikas teorijas veidošanā', 4.
  • Реферат 'Torstena Veblena devums ekonomikas teorijas veidošanā', 5.
  • Реферат 'Torstena Veblena devums ekonomikas teorijas veidošanā', 6.
  • Реферат 'Torstena Veblena devums ekonomikas teorijas veidošanā', 7.
  • Реферат 'Torstena Veblena devums ekonomikas teorijas veidošanā', 8.
  • Реферат 'Torstena Veblena devums ekonomikas teorijas veidošanā', 9.
  • Реферат 'Torstena Veblena devums ekonomikas teorijas veidošanā', 10.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
  BIOGRĀFIJA    4
  Agrīnā dzīve un ģimene    4
  Izglītība    4
  Profesionālā dzīve    5
  AUGSTĀKO KLAŠU TEORIJA    6
  SECINĀJUMI    8
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    9
Фрагмент работы

Uzskatu, ka jebkurš cilvēks, savā ziņā, jūtas aizvainots par to, kāpēc citam ir vairāk līdzekļu nekā man? Bet, ja skatās uz visu no citas rakursa – līdz ko šis, mazāk bagātais cilvēks, sāk pārmest un uzbrukt bagātajiem, par viņu izvēlēm pirkumos vai viņu uzvedību, vai viņš pats ir labāks? Bagātie arī tomēr ir cilvēki un dzīvo dzīvi, kāda viņiem tiek dota. Līdz ko zemākie slāņi sāk viņiem pārmest un uzbrukt par bagāto finansiālo stāvokli, tas ļauj viņiem kļūt, teiksim, pārākiem un ar agresiju vērstiem pret šiem zemākajiem slāņiem. Tieši tāpēc es piekrītu augstāk pieminētajam „bagātie ir uzskatāmi par dusmu un sašutuma vērtiem”.
Ir ļoti viegli saprast arī, ko tieši Veblens ir vēlējies pateikt ar uzkrītošo patērēšanu, ko ir daudzas reizes pieminējis grāmatā. Ar Veblena frāzi “conspicous consumption” jeb uzkrītošo patērēšanu ir jāiztēlojas cilvēks, kuram ir pietiekami daudz līdzekļu, lai atļautos iegādāties automobili un to uzturēt, kā arī to izmantot ikdienā. Ja šim cilvēkam būs iespēja, viņš nopirks dārgāku, prestižāku mašīnu - tā saucamo, luksus mašīnu nevis lietotu, mazu, nedaudz ar koroziju apvītu transportlīdzekli. Nav svarīgi, ka šie abi automobiļi sniedz vienu un to pašu - tie nogādā cilvēku no punkta A līdz B, taču šī luksus prece piesaista apkārtējo uzmanību. Cilvēki uzreiz saprot, ka šis cilvēks ir turīgs, ja spēj atļauties šāda veida transportlīdzekli un kļūst ievērojams cilvēku aprindās. …

Коментарий автора
Atlants