Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.03.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Ievads starptautiskajā biznesā', 1.
  • Конспект 'Ievads starptautiskajā biznesā', 2.
  • Конспект 'Ievads starptautiskajā biznesā', 3.
  • Конспект 'Ievads starptautiskajā biznesā', 4.
  • Конспект 'Ievads starptautiskajā biznesā', 5.
Фрагмент работы

Eksporta bizness:
- Tās produkts tiek pārdots arī citās valstīs
- Pēta jaunākās tendences
- Re-organizē savus resursus, tehnoloģijas, sistēmas, tīkli utt, reaģējot uz jaunām iespējām
- Izprot, cik svarīgi ir pārrobežu kultūras vajadzības
Starptautiskais bizness- Apmaiņa preču un pakalpojumu starp privātpersonām un uzņēmumiem vairākās valstīs. Īpaša vienība, piemēram, daudznacionālu sabiedrību vai starptautiskā biznesa uzņēmums, kas nodarbojas ar uzņēmumu vidū vairākās valstīs. Eksportētājs rūpīgi izpēta starptautisko tirgu, ņemot palīgā gandrīz visus mārketinga instrumentus un viņam pieejamos informācijas avotus.
Globālais tirgus- Lai gan centralizēta pasaules stratēģiskais plāns joprojām ir lokalizēts klientu uzmanību un konkurētspēju, kas reaģē uz vietējiem apstākļiem.
Lēmumi tiek pieņemti, lai nodrošinātu produktu, kas vislabāk tirgos iederētos, ar viszemākajām izmaksām, ar sabalansētiem resursiem, neatkarīgi no tā, kur viņi (piemēram, līdzekļi, cilvēki, izejvielas, tehnoloģiju) dzīvo. Globālā tirgū dominē transnacionālās korporācijas, kas mērķtiecīgi veido patērētājsabiedrību. Par galveno virzītājspēku tiek izvirzīts – produkts.

Коментарий автора
Atlants