Оценка:
Опубликованно: 16.03.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Образец документа 'Klases audzināšanas programma', 1.
  • Образец документа 'Klases audzināšanas programma', 2.
  • Образец документа 'Klases audzināšanas programma', 3.
  • Образец документа 'Klases audzināšanas programma', 4.
  • Образец документа 'Klases audzināšanas programma', 5.
  • Образец документа 'Klases audzināšanas programma', 6.
  • Образец документа 'Klases audzināšanas programma', 7.
  • Образец документа 'Klases audzināšanas programma', 8.
  • Образец документа 'Klases audzināšanas programma', 9.
  • Образец документа 'Klases audzināšanas programma', 10.
  • Образец документа 'Klases audzināšanas programma', 11.
Фрагмент работы

Klases audzinātājs darbībā pamatojas/ satura atlase:
1. Normatīvais regulējums, mērķu un satura atlase (Normatīvais regulējums nosaka ieteicamās audzināšanas darbības jomas).
a. Izmantoju 2016.gadā izstrādāto metodisko līdzekli (klases stundu programmas paraugu), kas pieejams VISC mājaslapā http://visc.gov.lv/audzinasana/dokumenti/metmat/klases_stundu_progr_%20paraugs.pdf. Paraugprogrammā piedāvātas šādas tēmas: sevis izzināšana un pilnveidošana, piederība valstij, pilsoniskā līdzdalība, karjeras izvēle, veselība un vide, drošība.
2. Programmas teorētiskais pamats, satura atlase (atbilstoši izvirzītajam audzināšanas mērķim izvēlēta teorija/teorijas, kas nosaka audzināšanas saturu).
a. sociālemocionālā audzināšana.
3. Izpēte (savas klases bērnu interešu un vajadzību izpēte/ intervija ar strādājošu skolotāju par aktuālajām problēmām/ tēmām, tematiskā loka apzināšana).
a. Veikšu intervijas un anketēšanu klasē par aktuālajiem jautājumiem un lai arī noskaidrotu skolēnu viedokļus par to, kas bērniem ir svarīgs, pārrunājams, risināms. Tāpat izmantošu nepabeigto teikumu metodi, kādas situācijas analīzi, skolēnu dokumentu analīzi un pedagoģisko novērojumu.
Sasniegto rezultātu izvērtēšana (Kā novērtēsiet, ka rezultāti ir sasniegti): veikšu skolēnu pedagoģisko izpēti, ar kuras palīdzību noskaidrošu skolēnu attieksmi, motivāciju, vēlmes, prasmes. Tāpat apkopošu datus par skolēnu kavējumiem, sekmēm un uzvedības ierakstiem, pirms vecāku sapulcēm un pēc tām, kā arī pēc individuālajām tikšanām ar vecākiem.

Atlants