Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.01.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Mana audzināšanas sistēma', 1.
  • Эссе 'Mana audzināšanas sistēma', 2.
  • Эссе 'Mana audzināšanas sistēma', 3.
Фрагмент работы

Negatīvais faktors varētu būt tas, ka bieži viss nenotiek tieši tā kā vēlas. Manuprāt, tieši šī iemesla dēļ dažreiz bērni vairs nevēlas palīdzēt vecākiem, jo viņi ir centušies viņiem palīdzēt, bet vecāki viņiem ir pārmetuši, ka traucē viņiem strādāt vai arī nav sapratuši to domu un izdarījuši nepareizi, par ko saņēmuši pērienu vai vecāka pārmetumus.
Es pats sevi šajā situācijā raksturošu kā vecāku, jo tomēr tas būtu mazliet grūtāk izdomāt. Ja mans dēls censtos tā palīdzēt, bet beigās tomēr iznāktu galīgi garām, es viņam noteikti nekliegtu virsū , ka man nemaz nav vajadzīga palīdzība un, kad viņš ir pelnījis tikai rājienu vai siksnu. Es paskaidrotu, lai nākamo reizi, kad vēlas izdarīt vai palīdzēt, tad, lai sākumā aprunājas ar mani par to, kas un kā ir jādara, un tikai pēc tam ļautu viņam sev palīdzēt un ik pa laikam paskatītos vai viņš ir sapratis manu domu un vai dara pareizi, kā teici. Jo tomēr vissliktākais ir tas, ja viņam pārmet par to, ka viņam ir labas īpašības, kurās viņš vēlas tev palīdzēt.

Atlants