Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.03.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Sabiedrības un preses attīstības punkti', 1.
  • Конспект 'Sabiedrības un preses attīstības punkti', 2.
  • Конспект 'Sabiedrības un preses attīstības punkti', 3.
  • Конспект 'Sabiedrības un preses attīstības punkti', 4.
  • Конспект 'Sabiedrības un preses attīstības punkti', 5.
  • Конспект 'Sabiedrības un preses attīstības punkti', 6.
  • Конспект 'Sabiedrības un preses attīstības punkti', 7.
Фрагмент работы

1.Mednieku un vācēju sabiedrība. Cilvēks šajā posmā lielā mērāatkarīgs no dabas.
2.Agrārā sabiedrība. Cilvēki pieradina mājdzīvniekus, sāk veidot dārzus, savas saimniecības. Lopkopība/zemkopība= klejotāji/nometnieki.
3.Industriālā sabiedrība. Galvenā nodarbošanās- preču ražošana. Parādās automašīnas, attīstās tehnoloģijas, palielinās preču daudzums.
4.Postindustriālā sabiedrība. (neparāda, ar ko nodarbojas. Dēvē arī par patērētāja sabiedrību. Cilvēki patērē, neko neražo. Destruktīva sabiedrība, jo nav vienāda progresa. Ķīna pārstāv industriālo sabiedrību, nemitīgi kaut ko ražo.

Pakalpojumu sabiedrība- galvenā nodarbošanās ir pakalpojumu sniegšana.
Informācijas sabiedrība- galvenais produkts, kas tiek ražots, ir informācija. Tas ir veids, kā sabiedrībai attīstīties tālāk.

Resursi

Informācija ir resurss, kurš ir nebaidams un neizsīkstošs
atšķirībā no citiem resursiem un izjevielām.
Informācijas vieta sabiedrības dzīvē
Lai celtu darba ražīgumu, jāveicina izglītību. Labi izglītots darbinieks ir vērtīgs. Informācija ir tieši saistīta ar brīvo laiku. „Runča princips”- strādāt mazāk, atpūsties- vairāk.
Industriālajā un postindustriālajā sabiedrībā svarīga loma ir izglītībai. Jāmācās, lai pielāgotos, un mācāmies, lai apstrādātu informāciju. Cilvēks zina, kur atrast nepieciešamo informāciju.
Normas/ vērtības- nepieciešamas, lai sasniegtu kaut ko.…

Коментарий автора
Atlants