-
Pirmsskolas izglītības prakses materiāli
Новинка
Nr. | Название главы | Стр. |
I | Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē | 3 |
II | Pirmsskolas izglītības iestādes, audzināšanas un mācību procesa vispārēja izpēte | 3-7 |
III | Bērnu ikdienas darbību vadība | 8-10 |
IV | Prakses dienasgrāmata | 11-13 |
V | Konstruktīvs prakses pašvērtējums | 14 |
VI | Studenta prakses vērtējums / raksturojums | 15-17 |
Pielikumi | 18 |
Prakses mērķis
Veicināt studentu izpratni par pirmsskolas izglītības iestādi kā mikrosistēmu – bērnu un pieaugušo mācību, audzināšanas un darba vietu un tās saistību ar citām mikrosistēmām un sabiedrību kopumā.
I INDIVIDUĀLĀ MĒRĶA NOTEIKŠANA UN REALIZĀCIJA PRAKSĒ
Uzdevumi:
1. Noteikt individuālo prakses mērķi, kuru vēlaties izzināt (saistītu ar jūsu specifiskajām profesionālajām interesēm, vajadzībām un vēlmēm).
Iepazīties ar pirmsskolas izglītības iestādi, pedagogu darbu, viņu darbiem, atbildībām un prasībām.
…
Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē Pirmsskolas izglītības iestādes, audzināšanas un mācību procesa vispārēja izpēte Bērnu ikdienas darbību vadība Prakses dienasgrāmata Konstruktīvs prakses pašvērtējums Studenta prakses vērtējums / raksturojums Pielikumi Noteikt individuālo prakses mērķi, kuru vēlaties izzināt (saistītu ar jūsu specifiskajām profesionālajām interesēm, vajadzībām un vēlmēm). Iepazīties ar pirmsskolas izglītības iestādi, pedagogu darbu, viņu darbiem, atbildībām un prasībām. Izstrādāt individuālā prakses mērķa realizācijas plānu ( konsultējaties ar savu prakses konsultantu/ mentoru pirmsskolas izglītības iestādē). Plāns: Apskatīt iestādes un grupiņu izkārtojumu. Vērot pedagogu nodarbības, kā tiek vadītas. Aplūkot plānus, ko sagatavo pedagogs. Iepazīties ar pedagoga darba dienas režīmu.
