Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
1. | MĀRKETINGA DARBĪBAS SPECIFIKA VIESNĪCĀ, TO IETEKMĒJOŠIE FAKTORI | 4 |
1.1. | MĀRKETINGA MIX | 5 |
1.2. | MĀRKETINGA MIX IETEKME UZ KLIENTU | 7 |
1.3. | PAKALPOJUMU MĀRKETINGS | 10 |
2. | LIELĀKO RĪGAS KONFERENČU VIESNĪCU IZVĒRTĒJUMS | 13 |
2.1. | RADISSON SAS DAUGAVA HOTEL PAKALPOJUMI UN MĀRKETINGS | 15 |
2.2. | REVAL HOTEL LATVIJA PAKALPOJUMI UN MĀRKETINGS | 21 |
2.3. | PAKALPOJUMU UN PRODUKTU MĀRKETINGS VIESNĪCĀS | 28 |
3. | RĪGAS LIELĀKO KONFERENČU VIESNĪCU MĀRKETINGA DARBĪBAS SALĪDZINĀJUMS | 33 |
SECINĀJUMI | 39 | |
PRIEKŠLIKUMI | 40 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 40 |
Secinājumi
Latvijā lielākās konferenču viesnīcas ir Reval Hotel Latvia un Radisson SAS Daugava Hotel.
Ja tu pārdod tūrisma pakalpojumu, tad tu pārdod attiecības, un galvenais attiecību mārketinga uzdevums ir pierādīt klientam, ka piedāvātais pakalpojums ir drošs un uzticams, ka tas spēj apmierināt viņa vēlmes un atrisināt viņa problēmas.
Viesnīcai ir jāizmēģina katrs mārketinga kanāls, jāanalizē, kā tas darbojas, un pēc tam tikai jāatsakās no tiem, kas nestrādā vai ir dārgi.
Interaktīvās mārketinga komunikācijas kļūst arvien izplatītākas un mūsdienās ir nepieciešams reklāmdevēju mārketinga programmās plašāk iekļaut digitālos kanālus.
Radisson SAS Daugava Hotel pozicionē sevi kā mazu labdarības organizāciju, kura garantē stabilu vērtību ikvienā ķēdes viesnīcā, bet Reval Hotel Latvija kā mūsdienu moderno konferenču centru un viesnīcu.
Viesnīcu mārketinga darbībā izmanto bartera darījumus, reklāmrakstus, lielu pasākumu, koncertu, sporta veidu sponsorēšanu un atbalstīšanu, labdarību, lojalitātes programmas, darbinieku apmācības programmas, prezentmateriālus, viesnīcas produktu, piedalīšanos starptautiskās un vietējās izstādēs, interaktīvās komunikācijas un SEO.…
Kursa darbs Mūsdienās konferenču tūrisms sāk ieņemt ļoti svarīgu lomu tūrisma jomā. Ar katru gadu pieaug uzņēmumu un viesnīcu skaits, kuri piedāvā konferenču organizēšanas pakalpojumus. Arī Rīgas viesnīcās šis tūrisms produkts kļūst ar katru gadu pieprasītāks. Šo pakalpojumu izmanto gan vietējie Latvijas uzņēmumi, gan ārzemju tūristi un dažāda veida darījumos iesaistītās personas. Bet kā panākt, lai šīs viesnīcas kļūst atpazīstamas un pieprasītas gan Latvijas iedzīvotajiem, gan ārzemju? Kā viesnīca sevi pozicionē apkārtējiem?Studiju darba mērķis ir izvērtēt lielāko Rīgas konferenču viesnīcu mārketinga darbību. Latvijā lielākās konferenču viesnīcas ir "Reval Hotel Latvia" un "Radisson SAS Daugava".Viens no studija darba uzdevumiem ir raksturot mārketinga mix un tā elementus, lai gūtu priekšstatu par to, no kā veidojas mārketings. Otrs uzdevums ir izpētīt mārketinga īpatnības lielākajās Rīgas konferenču viesnīcās un pēdējais uzdevums ir raksturot un salīdzināt mārketinga darbību šajās viesnīcās, kā arī izteikt priekšlikumus tās pilnveidošanai. Izmantotās pētījumu metodes: aprakstošā, salīdzinošās, mārketinga(ārējie informāciju avoti), grafiskā.
Pielikumu nav.
