Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.01.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Tematiskais plāns un mācību stundas konspekts literatūrā 11.klasei ', 1.
  • Реферат 'Tematiskais plāns un mācību stundas konspekts literatūrā 11.klasei ', 2.
  • Реферат 'Tematiskais plāns un mācību stundas konspekts literatūrā 11.klasei ', 3.
  • Реферат 'Tematiskais plāns un mācību stundas konspekts literatūrā 11.klasei ', 4.
  • Реферат 'Tematiskais plāns un mācību stundas konspekts literatūrā 11.klasei ', 5.
  • Реферат 'Tematiskais plāns un mācību stundas konspekts literatūrā 11.klasei ', 6.
  • Реферат 'Tematiskais plāns un mācību stundas konspekts literatūrā 11.klasei ', 7.
  • Реферат 'Tematiskais plāns un mācību stundas konspekts literatūrā 11.klasei ', 8.
  • Реферат 'Tematiskais plāns un mācību stundas konspekts literatūrā 11.klasei ', 9.
  • Реферат 'Tematiskais plāns un mācību stundas konspekts literatūrā 11.klasei ', 10.
  • Реферат 'Tematiskais plāns un mācību stundas konspekts literatūrā 11.klasei ', 11.
  • Реферат 'Tematiskais plāns un mācību stundas konspekts literatūrā 11.klasei ', 12.
  • Реферат 'Tematiskais plāns un mācību stundas konspekts literatūrā 11.klasei ', 13.
  • Реферат 'Tematiskais plāns un mācību stundas konspekts literatūrā 11.klasei ', 14.
  • Реферат 'Tematiskais plāns un mācību stundas konspekts literatūrā 11.klasei ', 15.
  • Реферат 'Tematiskais plāns un mācību stundas konspekts literatūrā 11.klasei ', 16.
  • Реферат 'Tematiskais plāns un mācību stundas konspekts literatūrā 11.klasei ', 17.
Фрагмент работы

1.Stundas tēma: Tēlu raksturi literatūrā.
Stundas temats: Literāro tēlu sistēmas un raksturu atspoguļojums Reiņa un Matīsa Kaudzītes romānā „Mērnieku laiki” .
2.Klase: 11. klase.
3.Mērķi:
Izglītojošie:
Sniegt skolēniem detalizētu ieskatu par Reiņa un Matīsa Kaudzītes romāna „Mērnieku laiki” tēlu izveides principiem;
Audzinošie:
Pievērst skolēnu uzmanību galvenajām cilvēciskajām vērtībām R. un M. Kaudzītes romānā „Mērnieku laiki” un pašos skolēnos;
Attīstošie:
Pilnveidot skolēnu spējas analizēt tēlus daiļdarbā;
Attīstīt skolēnu spējas meklēt vajadzīgo informāciju grāmatā;
Veicināt skolēnu savstarpējo sadarbību grupu darbā;
Sekmēt skolēnu prasmi uzklausīt citus, novērtēt un argumentēt savu viedokli.
4.Metodes:
Produktīvās: pētnieciskā metode, heiristiskā dialoga metode;
Interaktīvā: diskusija.
5.Darba formas:
Frontālais darbs;
Grupu darbs…

Коментарий автора
Atlants