-
Projekts 5.klasei "Vides piesārņojums"
| Nr. | Название главы | Стр. |
| 1. | Projekts | 3 |
| 2. | Sagatavošanas posms | 5 |
| 3. | Plānošanas posms | 7 |
| 4. | Īstenošanas posms | 11 |
| 5. | Prezentācijas posms | 13 |
| 6. | Izvērtēšanas posms | 14 |
| 7. | Projekta gaitas analīze | 15 |
Tēma: „Vides piesārņojums”
Apakštemāti: „Mūsu tuvāka apkārtne”, „Piesārņojums”, „Piesārņojuma ietekme uz cilvēka veselību”, „Dabas aizsardzība”
Klase: 5
Dalībnieku skaits: 20 skolēni un klases audzinātājs
Laiks: 5 dienas
Stundu skaits nedēļā: 28
Stundu skaits dienā: 5-6
Mērķis: Palīdzēt skolēniem apgūt „Vides piesārņojuma” tēmas būtību, balstoties uz tādu mācību paņēmienu kā projekts un attīstīt sadarbības prasmes.
Uzdevumi:
Izglītojošais - veidot priekšstatu un palīdzēt iegūt jaunās zināšanas par vides piesārņojumu un to ietekmi uz cilvēku dzīvi, iemācīt jaunu mācību paņēmienu – projektu;
Attīstošais – attīstīt projektu veicināšanai nepieciešamas prasmes, iemaņas un sadarbības prasmes;
Audzinošais – stimulēt interesi pret vidi un tās piesārņojumu, vides saglabāšanu un ieaudzināt cieņu pret citu viedokli un paveikto darbu.
Norises vieta: Rēzeknes 1. vidusskola
Darba veidi: aptauja, avotu un literatūras izpēte, tuvākās apkārtnes izpēte, darba noformēšana – rakstīšana, zīmēšana, demonstrējamo materiālu sagatavošana, līmēšana, lugas izspēle, prezentācija, secinājumu apkopošana.
Izmantoti materiāli: lapas, pildspalvas, mārkeri, krāsainie zīmuļi, līme, lielās lapas, krāsains kartons, guašas, mapes, literatūra un interneta resursi par pētāmo problēmu.…
Projekts "Vides piesārņojums" izstrādāts 5. klasei uz 5 mācību dienām, izmantojot netradicionālās mācību metodes.
















