Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.04.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Projekts 5.klasei "Vides piesārņojums"', 1.
  • Реферат 'Projekts 5.klasei "Vides piesārņojums"', 2.
  • Реферат 'Projekts 5.klasei "Vides piesārņojums"', 3.
  • Реферат 'Projekts 5.klasei "Vides piesārņojums"', 4.
  • Реферат 'Projekts 5.klasei "Vides piesārņojums"', 5.
  • Реферат 'Projekts 5.klasei "Vides piesārņojums"', 6.
  • Реферат 'Projekts 5.klasei "Vides piesārņojums"', 7.
  • Реферат 'Projekts 5.klasei "Vides piesārņojums"', 8.
  • Реферат 'Projekts 5.klasei "Vides piesārņojums"', 9.
  • Реферат 'Projekts 5.klasei "Vides piesārņojums"', 10.
  • Реферат 'Projekts 5.klasei "Vides piesārņojums"', 11.
  • Реферат 'Projekts 5.klasei "Vides piesārņojums"', 12.
  • Реферат 'Projekts 5.klasei "Vides piesārņojums"', 13.
  • Реферат 'Projekts 5.klasei "Vides piesārņojums"', 14.
  • Реферат 'Projekts 5.klasei "Vides piesārņojums"', 15.
  • Реферат 'Projekts 5.klasei "Vides piesārņojums"', 16.
  • Реферат 'Projekts 5.klasei "Vides piesārņojums"', 17.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Projekts    3
2.  Sagatavošanas posms    5
3.  Plānošanas posms    7
4.  Īstenošanas posms    11
5.  Prezentācijas posms    13
6.  Izvērtēšanas posms    14
7.  Projekta gaitas analīze    15
Фрагмент работы

Tēma: „Vides piesārņojums”
Apakštemāti: „Mūsu tuvāka apkārtne”, „Piesārņojums”, „Piesārņojuma ietekme uz cilvēka veselību”, „Dabas aizsardzība”
Klase: 5
Dalībnieku skaits: 20 skolēni un klases audzinātājs
Laiks: 5 dienas
Stundu skaits nedēļā: 28
Stundu skaits dienā: 5-6
Mērķis: Palīdzēt skolēniem apgūt „Vides piesārņojuma” tēmas būtību, balstoties uz tādu mācību paņēmienu kā projekts un attīstīt sadarbības prasmes.
Uzdevumi:
Izglītojošais - veidot priekšstatu un palīdzēt iegūt jaunās zināšanas par vides piesārņojumu un to ietekmi uz cilvēku dzīvi, iemācīt jaunu mācību paņēmienu – projektu;
Attīstošais – attīstīt projektu veicināšanai nepieciešamas prasmes, iemaņas un sadarbības prasmes;
Audzinošais – stimulēt interesi pret vidi un tās piesārņojumu, vides saglabāšanu un ieaudzināt cieņu pret citu viedokli un paveikto darbu.
Norises vieta: Rēzeknes 1. vidusskola
Darba veidi: aptauja, avotu un literatūras izpēte, tuvākās apkārtnes izpēte, darba noformēšana – rakstīšana, zīmēšana, demonstrējamo materiālu sagatavošana, līmēšana, lugas izspēle, prezentācija, secinājumu apkopošana.
Izmantoti materiāli: lapas, pildspalvas, mārkeri, krāsainie zīmuļi, līme, lielās lapas, krāsains kartons, guašas, mapes, literatūra un interneta resursi par pētāmo problēmu.…

Коментарий автора
Atlants