Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.08.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 1.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 2.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 3.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 4.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 5.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 6.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 7.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 8.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 9.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 10.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 11.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 12.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 13.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 14.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 15.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 16.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 17.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 18.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 19.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 20.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 21.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 22.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 23.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 24.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 25.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 26.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 27.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 28.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 29.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 30.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 31.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 32.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 33.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 34.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 35.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 36.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 37.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 38.
  • Дипломная 'Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem', 39.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  STRESA TEORIJA    6
2.  STRESA CĒLOŅI DARBA VIETĀ    8
3.  FAKTORI, KAS NOSAKA PSIHOEMOCIONĀLO SPRIEDZI    10
3.1.  Psihoemocionālā stresa faktori    11
3.2.  Psihoemocionālā stresa faktoru novēršana    12
4.  STRESA VEICINOŠIE FAKTORI SOCIĀLO APRŪPĒTĀJU DARBĀ    14
5.  SOCIĀLĀ APRŪPĒTĀJU PROFESIONĀLIE PIENĀKUMI UN UZDEVUMI DARBĀ AR KLIENTIEM    20
6.  PĒTĪJUMA REZULTĀTI    23
  Secinājums    32
  Izmantotā literatūra un avoti    33
  Pielikumi    35
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Pētnieciskajā darba “Stresa veicinošie faktori sociālās aprūpes darbā ar klientiem” tika izvirzīts mērķis - Izpētīt stresu veicinošus faktorus sociālās aprūpes darbā ar klientiem ģimenes atbalsta dienas centrā. Šī mērķa sasniegšanai tika izmantota kvantitatīvā pētījuma metode, pētījuma instruments – anketa, mērķis ir sasniegts, un uzdevums izpildīts. Pamatojoties uz pētnieciskā darba aptaujas, datu procentuālajiem aprēķiniem un analīzes, var secināt, ka:
1. Analizējot aptaujas anketes, 40 % respondentu stāžs, un darba pieredze sociālā darba specialitātē ir 3 un vairāk. 33 % uzrāda anketes, ka stāžs un darba pieredze ir no 1 – 3 gadiem. 27 % procentu respondentu stāžs un darba pieredze ir līdz 1 gadam.
2. Analizējot aptaujas anketēs, 53 % procentus respondentu uzskata, ka sagādā grūtības patstāvīgi pieņemt lēmumus. 30 % procentus respondentu uzskata, ka nesagādā grūtības patstāvīgi pieņemt lēmumus. Savukārt 17 % procentus respondentu uzskata, ka dažreiz sagādā grūtības patstāvīgi pieņemt lēmumus.
3. Lielākajai daļai respondentu, tas ir 60 % procentus nav izjūtuši stresu savā darbā vietā. 23 % respondenti ir izjūtuši stresu savā darbā vietā. Bet 17 % no aptaujātajiem respondentiem stresu izjūt dažreiz savā darbā vietā.
4. Lielākajai daļai respondentu, tas ir 33 % procentus minēja, pārāk liela, 17 % respondenti nosauca nedrošība par palikšanu darba, 17 % respondenti minēja ātro darbu tempu. 13 % procentus respondenti minēja zemu atalgojumu, 10 % procentus respondenti minēja sociālo slodzi. 10 % procentus respondenti minēja klienta nevēlēšanās sadarboties. Šie stresa veicinošie faktori, kurus respondenti viss vairāk tika pieminējuši, kas viņus ietekmē viņa darbā vietā.
5. Lielākajai daļai respondentu, tas ir 33 % procentus minēja, pārāk liela, 17 % respondenti nosauca nedrošība par palikšanu darba, 17 % respondenti minēja ātro darbu tempu. …

Коментарий автора
Atlants