Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.08.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 15 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 1.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 2.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 3.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 4.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 5.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 6.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 7.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 8.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 9.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 10.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 11.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 12.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 13.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 14.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 15.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 16.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 17.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 18.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 19.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 20.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 21.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 22.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 23.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 24.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 25.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 26.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 27.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 28.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 29.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 30.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 31.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 32.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 33.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 34.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 35.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Ievads    3
2.  Uzņēmuma apraksts    4
3.  Oriflame mārketinga vides analīze    6
3.1.  Iekšējās vides raksturojums    6
3.2.  Ārējās vides analīze    11
3.2.1.  Ārējā mikrovide    11
3.2.2.  Makrovides faktori    12
3.2.3.  Pieprasījums    17
3.2.4.  Konkurence    25
3.3.  Starpnieki    29
3.4.  Situācijas analīze (SVID)    30
4.  Secinājumi    33
5.  Priekšlikumi    33
6.  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    34
Фрагмент работы

Šo tematu „Oriflame tirgus izpēte” es izvēlējos, lai izzinātu likumsakarības starp analizējamo firmu un sabiedrības locekļiem- potenciālajiem pircējiem. Mans darbības mērķis ir izzināt tirgus lielumu, noteikt mērķa tirgu, apgrozījuma un noieta pieaugumu- to palielināšanas iespējas, firmas tirgus daļas palielināšanas iespējas, iepazīstināt ar produkciju un parādīt tās priekšrocības.
Šajā darbā izmantoti materiāli no ziņojumiem par Latvijas tautsaimniecības attīstību, valsts statistikas datiem, vispārējā un speciālās ekonomiskā literatūra, interneta resursi, Oriflame vēstneši un katalogi, kā arī aptaujas rezultāti.
Šī mērķa sasniegšanas uzdevumi ir:
Oriflame iekšējās un ārējās vides izpēte, pamatojoties uz literatūru un statistikas datiem, lai varētu noteikt potenciālās iespējas un draudus.
Demogrāfiskās situācijas raksturojums, lai analizētu patērētāju pieprasījumu un noteiktu atbilstošo mērķu grupu.
Valsts ekonomiskās situācija analīze, lai noteiktu iedzīvotāju maksātspēju.
Ģeogrāfiskās situācijas izpēte, lai noteiktu mērķa grupu.
SVID analīze, nosakot, uzņēmuma un izvēlētās produkcijas potenciālās tirgus iespējas.

Šajā darbā izmantotas statistikas salīdzināšanas metodes, grupēšana, tabulas un grafiskās metodes.
Dotā darba apjoma ierobežojumu dēļ, nav iespējams pietiekami dziļi izpētīt ar problēmu saistītos jautājumus. Darbā tiek analizēti rādītāji par ekonomisko darbību laika posmā no 2002-2005. gadam. Ņemot vērā plašo produkcijas klāstu un laika un apjoma ierobežojumus, es izskatīšu tikai atsevišķu daļu no plašā preču klāsta. …

Коментарий автора
Atlants