Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.11.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Конспект 'Sabiedrisko attiecību kampaņas plāns', 1.
  • Конспект 'Sabiedrisko attiecību kampaņas plāns', 2.
  • Конспект 'Sabiedrisko attiecību kampaņas plāns', 3.
  • Конспект 'Sabiedrisko attiecību kampaņas plāns', 4.
Фрагмент работы

Situācijas analīze
Katram pie mājām ir kāds lielveikals, kur pieejami dārzeņi un augļi, kas apstrādāti ar ķīmiskām vielām. Īpaši aktuāla šī problēma ir lielajās pilsētās, kur pārsvarā cilvēki šajos lielveikalos iegādājas sev nepieciešamos produktus. Latvijas Bioloģiskās lauksaimniecības asociācija ar Eiropas Savienības (ES) atbalstu vēlas rīkot sabiedrisko attiecību kampaņu, lai Latvijā uzlabotu bioloģiskās lauksaimniecības slavu, uzsverot, ka bioloģiski audzēti produkti ir veselīgāki par ikvienā lielveikalā nopērkamajiem. Nepieciešams cilvēkiem skaidrot, kāpēc izvēlēties tieši bioloģiskās lauksaimniecības produkciju.

Mērķis
Popularizēt bioloģiskās lauksaimniecības produktus un to tirdzniecības vietas.…

Коментарий автора
Atlants