-
Būvniecības veikalu darbinieku vērtējums
| Nr. | Название главы | Стр. |
| Ievads | 3 | |
| 1. | Depo – veikals mājai un dārzam | 4 |
| 2. | Būvmateriālu veikals „Krūza” | 5 |
| 3. | Būvniecības nams „Kurši” | 6 |
| Nobeigums | 7 |
Ierodoties veikalā, pētot spuldzes neviens pārdevējs mums klāt nepienāca un palīdzību nepiedāvāja. Pārdevēju nebija grūti atrast. Lai gan jau bija darba dienas vakars, pārdevējs likās laipns un atsaucīgs. Pārdevējs runāja skaidrā latviešu valodā. Tika uzdoti jautājumi par vēlamo produktu – par to, kur var izmantot mūsu vēlamo produktu, kādi drošības pasākumi ir jāņem vērā lietojot šo produktu.
Uz produkta iepakojuma bija rakstīts, ka spuldzi nedrīkst lietot strāvas stipruma regulējošos mehānismos, kā arī ar elektriskajiem slēdžiem. Par šīm lietām tika uzdoti arī jautājumi. Tā kā pārdevējs likās visai zinošs, jo spēja mūs iepazīstināt ar dažādām citām spuldzēm, tad mūs izbrīnīja fakts, ka viņš nav iepazinies ar iepakojuma uzrakstiem un nespēja paskaidrot brīdinājumu pamatotību. Pārdevējs atbildēja, ka viņaprāt drošības norādījumi uz produkta iepakojuma ir neloģiski. Pārdevējs sniedza personīgo pieredzi no dzīves, ko mēs varējām traktēt kā ietekmēšanas paņēmienu, jo viņš ar iedvesmu minēja šī produkta priekšrocības attiecībā pret standarta spuldzēm, bet neminēja nevienu trūkumu. …
Darba grupa apmeklēja trīs veikalus, kas pēc savas būtības īpaši neatšķiras. Apmeklētie veikali bija „Depo”, „Kurši” un „Krūza”. Grupas mērķis bija iepazīties ar preču piedāvājumu, galveno uzsvaru liekot uz ergonomiskajām spuldzēm. Patstāvīgā darba uzdevumi: o Izpētīt pārdevēju attieksmi, atsaucību, ieinteresētību, pret klientiem; o Izpētīt trīs pēc būtības līdzīgus veikalus ar piedāvātajiem produktiem; o Noskaidrot pārdevēju temperamentu tipus;






