Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.03.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Mērķi un uzdevumi speciālajā pedagoģijā', 1.
  • Реферат 'Mērķi un uzdevumi speciālajā pedagoģijā', 2.
  • Реферат 'Mērķi un uzdevumi speciālajā pedagoģijā', 3.
  • Реферат 'Mērķi un uzdevumi speciālajā pedagoģijā', 4.
  • Реферат 'Mērķi un uzdevumi speciālajā pedagoģijā', 5.
  • Реферат 'Mērķi un uzdevumi speciālajā pedagoģijā', 6.
  • Реферат 'Mērķi un uzdevumi speciālajā pedagoģijā', 7.
  • Реферат 'Mērķi un uzdevumi speciālajā pedagoģijā', 8.
  • Реферат 'Mērķi un uzdevumi speciālajā pedagoģijā', 9.
  • Реферат 'Mērķi un uzdevumi speciālajā pedagoģijā', 10.
  • Реферат 'Mērķi un uzdevumi speciālajā pedagoģijā', 11.
  • Реферат 'Mērķi un uzdevumi speciālajā pedagoģijā', 12.
  • Реферат 'Mērķi un uzdevumi speciālajā pedagoģijā', 13.
  • Реферат 'Mērķi un uzdevumi speciālajā pedagoģijā', 14.
  • Реферат 'Mērķi un uzdevumi speciālajā pedagoģijā', 15.
  • Реферат 'Mērķi un uzdevumi speciālajā pedagoģijā', 16.
  • Реферат 'Mērķi un uzdevumi speciālajā pedagoģijā', 17.
  • Реферат 'Mērķi un uzdevumi speciālajā pedagoģijā', 18.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Senatnē un viduslaikos    3
  Renesanse    3
  Franču buržuāziskās revolūcijas ietekme    4
  20. gadsimts    5
  Secinājumi    6
  Izmantotā literatūra    7
Фрагмент работы

Secinājumi
1798. gadā Tomass Malthus publicēja "Eseja par iedzīvotāju principiem" norādot, ka iedzīvotāji vairojas ģeometriski, pārtikas daudzums pieaug aritmētiski, un tādēļ iedzīvotāju skaits pārsniedz pārtikas daudzumu. Savukārt nepietiekams uzturs 20 % gadījumu joprojām ir invaliditātes un attīstības traucējumu cēlonis visā pasaulē. Invaliditāte vienmēr ir bijusi cieši saistīti ar nabadzību - situācija, kas pastāvēja senos laikos, un turpinās šodien, kur bezdarba līmenis personām ar invaliditāti ir vairāk nekā 65%. [5]
20.gs. sākumā bijis daudz nesaprotamu faktu Francija un Vācijā - bērnus ar garīgās attīstības traucējumiem pēc 16. gadu sasnigšanas ievietoja psihiatriskajās slimnīcās, tur viņi dezorganizēja slimnīcas dzīvi un viss līdz šim veiktais medicīniski-pedagoģiskais darbs iznīcināts. Dažās Vācijas pilsētās bērnus pēc speciālo skolu beigšanas ievietoja nabago darba mājās. Labākajā gadījumā tos sūtīja strādāt uz fermām par pajumti un ēdienu. Norvēģijā 16 gadu vecumu sasniegušos bērnus atdeva vecākiem vai kopienām. Kopienas par simbolisku naudu tos ievietoja svešās ģimenēs. Tikai pavisam neliela daļa speciālo skolu beidzēji atrada sev darbu ( parasti fermās). Pēc Žana Demora pētījumiem tikai 18.5 % speciālo skolu audzēkņi spēj patstāvīgi turpināt dzīvi un spēja sevi nodrošināt.
Sabiedrības attieksme pret plānprātīgajiem atspoguļojas mērķos un uzdevumos, kādus pēdējās simtgadēs izvirzīja iestādes, kas apkalpoja šos bērnus. Šie mērķi mainījās atkarībā no sabiedrības un valsts politikas attiecībā uz plānprātīgajiem.

Коментарий автора
Atlants