Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.10.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Iekšējā vide un SWOT analīze uzņēmumā "X"', 1.
  • Конспект 'Iekšējā vide un SWOT analīze uzņēmumā "X"', 2.
Фрагмент работы

Iekšējā (mikrovide) ir uzņēmuma iekšējā vide, kurā notiek konkrētu uzņēmējdarbības lēmumu pieņemšana. Iekšējo vidi veido tie faktori, kurus uzņēmējs var ietekmēt vai mainīt:
uzņēmuma mērķi (stratēģija, kārtējie uzdevumi);
darbinieki (viņu zināšanas, prasmes, uztvere, iemaņas);
uzņēmuma struktūra (darba dalīšana, struktūrvienības, funkciju sadale un
izpilde);
tehnoloģija (iekārtu izmantošana, informācijas sistēmas);
uzņēmuma kultūra, vadītāja darba stils.
Iekšējā vide apvieno visas uzņēmuma atsevišķās struktūrvienības (uzņēmuma funkcijas), kā arī tos spēkus, kas vistiešākā veidā ietekmē uzņēmuma darbu — piegādātājus, konkurentus, patērētājus.

Uzņēmuma “x” SWOT analīze

elastība - spēja ātri pielāgoties klientu vēlmēm un tirgus izmaiņām. Iespēja slēgt individuālus īstermiņa/ilgtermiņa līgumus ar klientiem (dzīvnieku klubi un veikali) ;
produkcija ar „filozofiju”. Apģerbi dzīvniekiem, kuri ir ne vien funkcionāli, bet arī noteica sociālo stāvokli un simbolizē cilvēka mīlestību pret dzīvniekiem;…

Коментарий автора
Atlants