Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.04.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Реферат 'Prakses atskaite restorānā SIA "Liepziedi un Rozmarīns"', 1.
  • Реферат 'Prakses atskaite restorānā SIA "Liepziedi un Rozmarīns"', 2.
  • Реферат 'Prakses atskaite restorānā SIA "Liepziedi un Rozmarīns"', 3.
  • Реферат 'Prakses atskaite restorānā SIA "Liepziedi un Rozmarīns"', 4.
  • Реферат 'Prakses atskaite restorānā SIA "Liepziedi un Rozmarīns"', 5.
  • Реферат 'Prakses atskaite restorānā SIA "Liepziedi un Rozmarīns"', 6.
  • Реферат 'Prakses atskaite restorānā SIA "Liepziedi un Rozmarīns"', 7.
  • Реферат 'Prakses atskaite restorānā SIA "Liepziedi un Rozmarīns"', 8.
  • Реферат 'Prakses atskaite restorānā SIA "Liepziedi un Rozmarīns"', 9.
  • Реферат 'Prakses atskaite restorānā SIA "Liepziedi un Rozmarīns"', 10.
  • Реферат 'Prakses atskaite restorānā SIA "Liepziedi un Rozmarīns"', 11.
  • Реферат 'Prakses atskaite restorānā SIA "Liepziedi un Rozmarīns"', 12.
  • Реферат 'Prakses atskaite restorānā SIA "Liepziedi un Rozmarīns"', 13.
  • Реферат 'Prakses atskaite restorānā SIA "Liepziedi un Rozmarīns"', 14.
  • Реферат 'Prakses atskaite restorānā SIA "Liepziedi un Rozmarīns"', 15.
  • Реферат 'Prakses atskaite restorānā SIA "Liepziedi un Rozmarīns"', 16.
  • Реферат 'Prakses atskaite restorānā SIA "Liepziedi un Rozmarīns"', 17.
  • Реферат 'Prakses atskaite restorānā SIA "Liepziedi un Rozmarīns"', 18.
  • Реферат 'Prakses atskaite restorānā SIA "Liepziedi un Rozmarīns"', 19.
  • Реферат 'Prakses atskaite restorānā SIA "Liepziedi un Rozmarīns"', 20.
  • Реферат 'Prakses atskaite restorānā SIA "Liepziedi un Rozmarīns"', 21.
  • Реферат 'Prakses atskaite restorānā SIA "Liepziedi un Rozmarīns"', 22.
  • Реферат 'Prakses atskaite restorānā SIA "Liepziedi un Rozmarīns"', 23.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
  Uzņēmuma un tā darbības vispārējais raksturojums    3
  Uzņēmuma filozofija un misija    4
  Organizācijas struktūra    5
  Galvenie uzņēmuma pakalpojumi, cenu veidošana un sadales kanāli    6
  Sanitārhigēniskās prasības uzņēmumā    7
  Uzņēmuma konkurētspējas analīze    8
  Iekšējās vides analīze    8
  Makroekanomikas vide    9
  Prakses uzdevumi un to izpilde    11
  Secinājumi un priekšlikumi    12
  Izmantotā literatūra    13
  Pielikumi    14
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Klientu piesaistei un noturēšanai tiek izdomātas dažādi citi pakalpojumi bez ēdināšanas. Kā, piemēram, bērnu stūrīts mazajiem apmeklētājiem, picu cepšanas meistarklases, banketu un svinību organizēšana, u.c.
2. Restorāna mērķa tirgus ir gan sievietes, gan vīrieši, gan bērni, gan ģimenes dažāda vecuma un tautības, ar vidējiem vai augstiem ienākumiem. Tie ir cilvēki, kuriem patīk kvalitatīvs itāļu un latviešu virtuves ēdiens, senlatvīgā mājas atmosfērā.
3. Nepātraukta patērētāju un konkurentu analīze ļauj veicināt konkurētspēju.
4. Uzņēmuma viens no galvenajaiem darba kvalitātes rādītājiem ir profesionāli darbinieki.

Priekšlikumi:
1. Piesaistīt jaunu, perspektīvu darbaspēku, ieviest jaunas vakances mārketinga jomā, motivēt viņus izstrādāt jaunas idejas reklāmas veidošanā un darbības pilnveidošanā.
2. Lai gūtu lielāku popularitāti un cilvēku uzmanību, nopietni pievērsties sava uzņēmuma reklamēšanai, dažādos sociālajos tīklos. Piemēram, ielikt sludinājumu ar akciju kuponiem kādā no kolektīvās iepirkšanās saitiem – www.perkamkopa.lv u.c.
3. Pēc iespējas vairāk pašiem audzēt izejvielas. Samazinātu izmaksas no piegādātājiem un veicinātu lielāku neatkarību no tiem.

Коментарий автора
Atlants