Оценка:
Опубликованно: 21.11.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Презентация 'Patērētāju tiesības', 1.
  • Презентация 'Patērētāju tiesības', 2.
  • Презентация 'Patērētāju tiesības', 3.
  • Презентация 'Patērētāju tiesības', 4.
  • Презентация 'Patērētāju tiesības', 5.
  • Презентация 'Patērētāju tiesības', 6.
  • Презентация 'Patērētāju tiesības', 7.
  • Презентация 'Patērētāju tiesības', 8.
  • Презентация 'Patērētāju tiesības', 9.
  • Презентация 'Patērētāju tiesības', 10.
  • Презентация 'Patērētāju tiesības', 11.
  • Презентация 'Patērētāju tiesības', 12.
  • Презентация 'Patērētāju tiesības', 13.
  • Презентация 'Patērētāju tiesības', 14.
Фрагмент работы

Kā noteikt preces/ pakalpojuma neatbilstību līgumam?
Prece nav iesaiņota;
Iesaiņojumā nav tā preces komplektācija, kāda bija paredzēta, noslēdzot līgumu;
Prece nav derīga nolūkam, kuram tika paredzēta un, kurš tika paziņots pārdevējam;
Preci nav iespējams lietot, tādeļ, ka nav instrukcijas vai tā ir svešvalodā, ko nepārvaldāt;
Prece viltota

Pakalpojumu sniedzot, nav ievēroti normatīvie akti, normatīvtehnisko dokumentu prasības, vai tam ir citi būtiski trūkumi;
Par to sniegta maldinoša, nepatiesa informācija vai tā nav sniegta vispār;
Tas rada rada vai var radīt draudus patērētājam

Pārdevējs var noraidīt pircēja pieprasījumi par pakalpojuma neatbilstību, ja
Pirms pakalpojuma sniegta informācija, ka btas ir drošs, bet piemīt arī trūkumi;
Pakalpojuma sliktā kvalitāte radās no patērētāja piegādātajiem, nekvalitatīvajiem materiāliem.



Коментарий автора
Atlants