Оценка:
Опубликованно: 19.11.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Конспект 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 1.
  • Конспект 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 2.
  • Конспект 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 3.
  • Конспект 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 4.
  • Конспект 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 5.
  • Конспект 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 6.
  • Конспект 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 7.
  • Конспект 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 8.
  • Конспект 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 9.
  • Конспект 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 10.
  • Конспект 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 11.
  • Конспект 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 12.
  • Конспект 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 13.
  • Конспект 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 14.
  • Конспект 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 15.
  • Конспект 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 16.
  • Конспект 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 17.
  • Конспект 'Aktivitātes fonemātiskās dzirdes attīstīšanai', 18.
Фрагмент работы

Idejas, kuras ir sadalītas pa nodarbībām, var izmantot integrētajās nodarbībās.
Bērnu lasītprasmes var attīstīt visas dienas garumā, jo, ja grupiņās ir daudz grāmatu, spēļu, uz sienām burti, kalendārs vai kaut, kas cits, kas ir uzrakstīts, bērni paši cenšas izlasīt, kas tur ir uzrakstīts.
Tomēr skolotājai jābūt radošai un zinošai, lai varētu bērnus ieinteresēt, mudināt lasīt nodarbībās. Ja bērniem tiek piedāvāts viens un tas pats materiāls vairākas reizes, bērni zaudē interesi un nevēlas pildīt uzdevumu, tāpēc ir jāizmanto pēc iespējas dažādākas pieejas – augšupējo, lejupējo, veseluma, mijietekmes, kuras ietver visdažādākās metodes, kā bērnus mācīt lasīt.

Коментарий автора
Atlants