Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.12.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Реферат 'Anketēšana. Mobilo operatoru izvēle', 1.
  • Реферат 'Anketēšana. Mobilo operatoru izvēle', 2.
  • Реферат 'Anketēšana. Mobilo operatoru izvēle', 3.
  • Реферат 'Anketēšana. Mobilo operatoru izvēle', 4.
  • Реферат 'Anketēšana. Mobilo operatoru izvēle', 5.
  • Реферат 'Anketēšana. Mobilo operatoru izvēle', 6.
  • Реферат 'Anketēšana. Mobilo operatoru izvēle', 7.
  • Реферат 'Anketēšana. Mobilo operatoru izvēle', 8.
  • Реферат 'Anketēšana. Mobilo operatoru izvēle', 9.
Фрагмент работы

Zemāk esošajos attēlos (skatīt attēlu nr. 5; nr. 6) ir iespējams redzēt to, vai respondenti ir apmierināti ar savu mobilo operatoru. Attēlā nr. 4 ir iespējams redzēt to, ka mobilā operatora Bite lietotāji ir apmierināti ar savu mobilo operatoru, jo 97% ir atbildējuši, ka „Jā”, viņus apmierina Bite piedāvātie pakalpojumi.

Savukārt, veicot zemāk esošā attēla analīzi (skatīt attēlu nr. 6) ir iespējams secināt to, ka tie respondeti, kas lieto LMT 79 % ir atbildējuši ar „Jā”, tādā veidā sniedzot pozitīvu atbildi uz jautājumu, vai šos respondentus apmierina šī mobilā operatora sniegtos pakalpojumus.
Salīdzinājumā ar Bite lietotājiem, ir iespējams secināt to, ka respondenti, kas lieto LMT nav tik ļoti pārliecināti par savu atbildi-mobilā operatora sniegtajiem pakalpojumiem, jo 13% ir atbildējuši ar „Drīzāk Jā”, kas liecina par to, ka lietotājie ir kaut kas tāds, kas viņus līdz galam neapmierina LMT sniegtajos pakalpojumos.…

Коментарий автора
Atlants