Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.10.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 1.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 2.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 3.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 4.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 5.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 6.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 7.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 8.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 9.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 10.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 11.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 12.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 13.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 14.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 15.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 16.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 17.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 18.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 19.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 20.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 21.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 22.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 23.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 24.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 25.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 26.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 27.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 28.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 29.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 30.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 31.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 32.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 33.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 34.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Iepazīties ar pirmsskolas izglītības iestādi, tās struktūru, pedagoģiskā darba virzieniem    4
1.1.  49. Pirmsskolas izglītības iestādes pamatinformācija    4
1.2.  Gada plāns    5
1.3.  Iestādes koncepcija    6
1.5.  Iestādes dienas rits    6
1.6.  Pedagoģiskā darba uzdevumi    8
2.  Izzināt un analizēt pirmsskolas sadarbības formas, pamatojot ar teorētiskām atziņām. Veikt skolotāja un bērna, bērna un bērna saskarsmes un sadarbības satura un formas analīzi    9
3.  Analizēt izvirzīto uzdevumu, metožu un līdzekļu atbilstību pirmsskolas vecuma bērnu attīstībai (10 aktivitātes vēro)    11
4.  Veicināt studenta profesionālo pilnveidi, iesaistoties un organizējot pedagoģisko procesu pirmsskolā, atbilstoši pirmsskolas izglītības iestādes darba plānam (15 aktivitātes vada)    19
5.  Sistematizēt un apkopot prakses materiālus    30
  Izmantotā literatūra    32
Фрагмент работы

5.Sistematizēt un apkopot prakses materiālus.
Šajā darbā mēģināju atspoguļot pirmsskolas izglītības iestādi, tās pedagoģiskā procesa plānošanu, analizēju pedagoģiskās situācijas saistībā ar teorētiskajām atziņām, izvērtēju, analizēju pedagoga izvirzīto uzdevumu, metožu, līdzekļu atbilstību bērna attīstībai dažādās aktivitātēs, izvirzīju uzdevumus izvēlētajai aktivitātei, lai būtu aktuāli un atbilstu pirmsskolas vecuma bērna vajadzībām, interesēm, izmantojot dažādas metodes, paņēmienus, materiālus, rotaļas, spēles u.c.,nodrošinot bērna aktivitāti. Veicu savas pedagoģiskās darbības analīzi. Prakses laikā saņēmu pieredzi, no kā tagad varu paildināt savās nelielās teorētiskās zināšanas un bieži vien ir tā, ka teorija no prakses var atšķirties un jārīkojas ir atbilstoši sitācijai nekā tas ir rakstīts grāmatā pēc kādas atziņas, jo gan katrs bērns un katra sitācija var būt atšķirīga.
Centos sadarboties ar bērniem gan tiešā, gan netiešā veidā kā arī izmantot dažādus pozitīvus stimulus lai aktivizētu bērnu darbību, veicinot bērnu patstāvību, pašapziņu un mērķtiecību dažādos darbības veidos. Dažbrīd varbūt vadot kādu aktivitāti apmulsu, bet vienmēr bija sasniegts pozitīvs gala rezultāts, par ko ir vislielākais prieks. Šajos divos mēnešos papildināju arī interešu centra saturu, tas mainījās atkarībā no nedēļas tēmas. Tika mainītas grāmatas, uzskates materiāli. Bērnu celtniecības stūrītis, leļļu stūris arī tika papildināts, jo divas ģimenes dāvāja papildus rotaļlietas.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Atlants