Izveidoti literatūras saraksti, izstrādāta uzdevumu sērija, atlasīts un metodiski adaptēts mācību materiāls, ieplānots darbs mācību stundās. Apsvērti efektīvi sadarbības veidi un līdzekļi, kas sekmētu Z. Mauriņas personības un daiļrades izziņu, skolēnu individuālo vērtību izveidojumu Z. Mauriņas romānu iepazīšanas un portreteseju apguves procesā. Tematiskajā plānā paredzēta Z. Mauriņas personības un daiļrades izziņa desmit mācību stundās. Mācību uzdevumi, problēmu pieteikumi, to risināšana un mērķi saistīti galvenokārt ar skolēnu zināšanu pilnveidi, personības pašveidi, individuālu guvumu mākslas darbu izziņā. Skolotājs šajā procesā sekmē personību veidošanos, sadarbību, dzīves un mākslas vērtību aktualizēšanu.
Ir izvērsti stundu plāni, citāti, atsauces uz autoriem, padomu stundu plānošanā. Labs materiāls skolotājam.