Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.02.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Alternatīvās pedagoģijas ideju izmantošana mūsdienās bērniem emocionāli drošas u', 1.
  • Конспект 'Alternatīvās pedagoģijas ideju izmantošana mūsdienās bērniem emocionāli drošas u', 2.
  • Конспект 'Alternatīvās pedagoģijas ideju izmantošana mūsdienās bērniem emocionāli drošas u', 3.
  • Конспект 'Alternatīvās pedagoģijas ideju izmantošana mūsdienās bērniem emocionāli drošas u', 4.
Фрагмент работы

Alternatīvās izglītības sistēmas uzdevumi:
1. Bērnu mācīšana, izmantojot veselības taupīšanas tehnoloģijas un attīstības izglītības metodes.
2. Bērna unikālo personisko īpašību harmoniska attīstība.
3. Veicināt atbildību par sevi.
4. Dabiska sociālā adaptācija.
Alternatīvās izglītība, papildinot un paplašinot valsts izglītības sistēmas ietvaru, sniedz lieliskas iespējas izvēlēties mācību un audzināšanas modeli. Alternatīvās izglītības organizācijas produktivitāti nodrošina, pirmkārt, bērna un skolotāju mijiedarbība, pamatojoties uz demokrātiskām pašpārvaldes un pašorganizācijas normām.
KĀDA IR BĒRNA ATTĪSTĪBAI LABVĒLĪGA MĀCĪBU VIDE? Bērna mācībām piemērotai videi noteikti jābūt fiziski drošai un pārraugāmai. To var panākt ar atbilstošu telpas iekārtojumu. Telpai jābūt funkcionālai: nodrošinātai ar ikdienā izmantojamām rotaļlietām un materiāliem, kurā pietiek vietas kustību aktivitātēm un bērnu radošai darbībai. Mācību vidi iekārto atbilstoši bērnu vecumam, apgūstamajam mācību saturam un izglītības iestādes resursiem.

Коментарий автора
Atlants