Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.03.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Personības attīstības teorija, to nozīmē pedagoģijā ', 1.
  • Конспект 'Personības attīstības teorija, to nozīmē pedagoģijā ', 2.
  • Конспект 'Personības attīstības teorija, to nozīmē pedagoģijā ', 3.
  • Конспект 'Personības attīstības teorija, to nozīmē pedagoģijā ', 4.
  • Конспект 'Personības attīstības teorija, to nozīmē pedagoģijā ', 5.
  • Конспект 'Personības attīstības teorija, to nozīmē pedagoģijā ', 6.
  • Конспект 'Personības attīstības teorija, to nozīmē pedagoģijā ', 7.
  • Конспект 'Personības attīstības teorija, to nozīmē pedagoģijā ', 8.
  • Конспект 'Personības attīstības teorija, to nozīmē pedagoģijā ', 9.
  • Конспект 'Personības attīstības teorija, to nozīmē pedagoģijā ', 10.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Ēriksons    4
  Zigmunds Freids    6
  Karls Gustavs Jungs    8
  Ābrahams Maslovs    10
Фрагмент работы

Ābrahams Maslovs
Runājot par cilvēka psiholoģisko būtību, Maslovs uzskata, ka pats galvenais cilvēkā ir viņa svarīgākās vajadzības, pēc kā cilvēks tiecas. Temperaments un raksturs ir tikai forma, stils. Svarīgi ir tas, uz ko cilvēks ir virzīts, uz ko viņš dzīvē tiecas, ko viņš uzskata par svarīgāko.
Maslovs ir pārliecināts, ka augšana un attīstība noris pašaktualizācijas veidā. Personības attīstības mērķis – uzturēt tieksmi augt un pašaktualizēties. Pēc Maslova domām personības attīstībai traucē kaitīgie ieradumi, nesabalansēta pārtika un ikdienišķi, bet spēcīgi ieradumi, kas mazina personības plastiskumu un rīcībās brīvu izvēli.
Lai spriestu pastāvīgi, nezaudējot “patību”, personības individualitāti,

Коментарий автора
Atlants