Автор:
Оценка:
Опубликованно: 31.01.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Uzņēmuma organizācijas un biznesa stratēģija', 1.
  • Конспект 'Uzņēmuma organizācijas un biznesa stratēģija', 2.
  • Конспект 'Uzņēmuma organizācijas un biznesa stratēģija', 3.
Фрагмент работы

Piena pārstrādes uzņēmuma organizācijas un biznesa stratēģija

I. organizācijas stratēģijas izstrāde
• lēmumi pa klientiem

Piena produkti ieņem svarīgu vietu pircēju prioritātēs, līdz ar to piena produktu lietotāji un šī uzņēmuma potenciālie klienti var būt visa vecuma pārstāvji, kas ir kā priekšrocība organizācijas ārējai videi. Bet, protams, jāatceras, ka cenu ziņā arī piena produkti atšķiras. Tas nozīmē, ka dārgākos izstrādājumus nevarēs iegādāties jebkurš, līdz ar to jāstrādā uz noteiktu klientu grupu. Piemēram, visbiežāk sieru iegādājas cilvēki vecumā no 25 līdz 49 gadiem, kuri dzīvo lielās ģimenēs (3-4 cilvēki un vairāk), viņu materiālais stāvoklis ir labs, viņiem ir augstākā izglītība, tās ir pašnodarbinātas personas, strādā par firmu vadītājiem vai ierēdņiem. Un jāatceras, ka piens nepieciešams ikvienam, bet visvairāk augošam organismam.
• lēmumi par produktiem...

Коментарий автора
Atlants