Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.05.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Pedagoģiskā prakse', 1.
  • Отчёт по практике 'Pedagoģiskā prakse', 2.
  • Отчёт по практике 'Pedagoģiskā prakse', 3.
  • Отчёт по практике 'Pedagoģiskā prakse', 4.
  • Отчёт по практике 'Pedagoģiskā prakse', 5.
  • Отчёт по практике 'Pedagoģiskā prakse', 6.
  • Отчёт по практике 'Pedagoģiskā prakse', 7.
  • Отчёт по практике 'Pedagoģiskā prakse', 8.
  • Отчёт по практике 'Pedagoģiskā prakse', 9.
  • Отчёт по практике 'Pedagoģiskā prakse', 10.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Ievads    1
2.  Teorija    2
  Ģimenes sadarbības nepieciešamība ar pirmsskolas izglītības iestādi    2
  Galvenās formas vecāku pedagoģisko zināšanu pilnveidošanai    3
3.  Praktiskā pieredze    4
4.  Secinājumi    6
5.  Pielikumi    6
Фрагмент работы

Darbā ar ģimeni ir tādas problēmas, kuras mērķtiecīgāk apspriest vecāku kolektīvā. tie ir jautājumi, kas interesē visus, neatkarīgi no bērnu vecuma, no ģimenes dzīves apstākļiem. Tie ir jautājumi par vecāku autoritāti, ģimenes lomu bērnu audzināšanā, bērnu sagatavošana skolai, u.c. Šādu jautājumu kolektīva apspriešana palīdz vecākus saliedēt, radīt pareizu sabiedrisko atmosfēru, racionālāk izmantot vecāku un iestādes darbinieku laiku.
Sazināšanās starp bērnudārzu un vecākiem ir svarīgs elements.…

Коментарий автора
Atlants