.
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.06.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Реферат 'Lauku tūrisma uzņēmums SIA "Viesu nams "Mauriņi""', 1.
  • Реферат 'Lauku tūrisma uzņēmums SIA "Viesu nams "Mauriņi""', 2.
  • Реферат 'Lauku tūrisma uzņēmums SIA "Viesu nams "Mauriņi""', 3.
  • Реферат 'Lauku tūrisma uzņēmums SIA "Viesu nams "Mauriņi""', 4.
  • Реферат 'Lauku tūrisma uzņēmums SIA "Viesu nams "Mauriņi""', 5.
  • Реферат 'Lauku tūrisma uzņēmums SIA "Viesu nams "Mauriņi""', 6.
  • Реферат 'Lauku tūrisma uzņēmums SIA "Viesu nams "Mauriņi""', 7.
  • Реферат 'Lauku tūrisma uzņēmums SIA "Viesu nams "Mauriņi""', 8.
  • Реферат 'Lauku tūrisma uzņēmums SIA "Viesu nams "Mauriņi""', 9.
  • Реферат 'Lauku tūrisma uzņēmums SIA "Viesu nams "Mauriņi""', 10.
  • Реферат 'Lauku tūrisma uzņēmums SIA "Viesu nams "Mauriņi""', 11.
  • Реферат 'Lauku tūrisma uzņēmums SIA "Viesu nams "Mauriņi""', 12.
  • Реферат 'Lauku tūrisma uzņēmums SIA "Viesu nams "Mauriņi""', 13.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    4
1.  Uzņēmuma konkurētspēja un tās izvērtēšana    5
1.1.  Konkurence un konkurētspēja    5
1.2.  Mārketinga pasākuma kompleksa elementi (4P) kā instruments konkurētspējas vērtējumam    8
2.  Banketi ēdināšanas sektorā    10
2.1.  Ēdināšanas sektors un tā piedāvājums    10
2.2.  Banketi kā īpašs piedāvājums    11
3.  Pētījumā izmantotās pētījuma metodes    14
4.  SIA ‘’Viss šokolādē’’ un konkurent uzņēmumu piedāvāto banketu izvērtējums    16
4.1.  SIA 'Viss šokolādē' vispārīgs raksturojums un piedāvājums    16
4.2.  Konkurentu vispārīgs raksturojums un piedāvājums    16
4.3.  Telefonintervija ar SIA 'Viss šokolādē' vadītāju    17
4.4.  SIA 'Viss šokolādē' konkurētspējas izvērtējums pēc mārketinga mix (4P)    18
4.5.  SIA 'Viss šokolādē' stipro un vājo pušu salīdzināšana ar konkurentiem    25
  Secinājumi    31
  Priekšlikumi    33
  Izmantotais avotu saraksts    34
Фрагмент работы

Lai viesu nams Mauriņi varētu turpināt pastāvēt vēl ilgus gadus un attīstīties, uzņēmumam būtu jāņem vērā šie pamatprincipi attiecībā uz savu darbību. Ļoti liela nozīme ir ainavas saglabāšanai, jo cilvēkiem patīk atpūsties sakoptā, skaistā vidē. Liela nozīme arī ir dažādu ķimikāliju, notekūdeņu, kanalizācijas u.c. vielu nenokļūšanai dabā vai tuvējos ūdeņos, kas varētu radīt dabas problēmas.
Personāla attieksmei arī ir nozīme, jo klienti pie uzņēmuma vadītājiem vai personāla, kas atbild nelaipni, uzvedas rupji, aizkaitināti, ar dzīvi neapmierināti – tādiem nevēlas neviens turpināt sadarbību.
Sadarbība ar tuvējām iestādēm vai citiem uzņēmumiem, sastrādājoties ar viesu namu Mauriņu varētu rast jaunas idejas lauku tūrisma attīstībai, izmantojot vietējos labumus – kultūrasainavas, izklaides iespējas u.c., būtu ļoti labs variants ģimenēm ar bērniem, kas vēlas brīvdienas pavadīt laukos.

Priekšlikumi
1) Turpināt attīstīt SIA ‘’Viesu nams Mauriņi’’ uzņēmumu motivējot darbiniekus, reklamējot savu uzņēmumu plašākai auditorijai un veidojot dažādas akcijas.
2) Vienmēr atgādināt darbiniekiem pieklājības normas pret klientiem, jo dažās interneta atsauksmēs personāla attieksme bija novērtēta slikti.
3) Iesaistīt vietējos iedzīvotājus vai uzņēmumus sadarboties un attīstot tūrismu laukos, izveidojot dažādus piedzīvojumus pa mežiem, takām, avotiem un citām skaistām vietām.

Коментарий автора
Atlants