Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.11.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Attīstības psiholoģija - personības un psihes attīstība', 1.
  • Конспект 'Attīstības psiholoģija - personības un psihes attīstība', 2.
  • Конспект 'Attīstības psiholoģija - personības un psihes attīstība', 3.
  • Конспект 'Attīstības psiholoģija - personības un psihes attīstība', 4.
  • Конспект 'Attīstības psiholoģija - personības un psihes attīstība', 5.
  • Конспект 'Attīstības psiholoģija - personības un psihes attīstība', 6.
  • Конспект 'Attīstības psiholoģija - personības un psihes attīstība', 7.
  • Конспект 'Attīstības psiholoģija - personības un psihes attīstība', 8.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Kādi spēki virza psihes attīstību (kas ietekmē psihes virzību)?   
2.  Ko sevī ietver personība, kas attīstās personībā?   
3.  Ko par attīstību ir traktējis E.Eriksons?   
4.  Ko nozīmē psihes attīstības vecumposmi?   
5.  Freida koncepcija par attīstību   
6.  Kas ir jaunveidojumi un krīzes?   
7.  Vigotska attīstības zonas?   
Фрагмент работы

ES attīstībā nozīme ir:
1. sevis atdalīšanai no mātes,
2. sevis pazīšanai spogulī,
3. sava ķermeņa daļu, priekšmetu piederības apzināšanai,
4. dzimuma identitātes apzināšanai,
5. savas sociālās lomas meklēšanai ar lomu rotaļu palīdzību,
6. „nozīmīgo citu” dotajam vērtējumam,
7. „mēs un es” mijiedarbībai.
Psihologi ES veidošanos saista arī ar šādām problēmām:
1. ES tēlus un pārejas vecums;
2. ES tēla stabilitāte (jo vecāks cilvēks, jo stabilāks ES);
3. ES viengabalainība;
4. ES tēla raksturojuma mainīšanās.
ES attīstībā noris:
1. identitātes ES jeb patības attīstība,
2. sociālā ES attīstība (savu ES saista ar cilvēkiem apkārt, mācās sevi uztvert kā grupas locekli),
3.pašcieņas veidošanās (V. Džeimsa pašcieņas formula: pašcieņa=panākumi, sasniegumi/pretenziju līmenis),
4. paškontroles veidošanās (veidojas no pašcieņas līmeņa).

Коментарий автора
Atlants