Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.06.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Efektīvas kvalitātes vadības sistēmas izveides un ieviešanas posmi', 1.
  • Реферат 'Efektīvas kvalitātes vadības sistēmas izveides un ieviešanas posmi', 2.
  • Реферат 'Efektīvas kvalitātes vadības sistēmas izveides un ieviešanas posmi', 3.
  • Реферат 'Efektīvas kvalitātes vadības sistēmas izveides un ieviešanas posmi', 4.
  • Реферат 'Efektīvas kvalitātes vadības sistēmas izveides un ieviešanas posmi', 5.
  • Реферат 'Efektīvas kvalitātes vadības sistēmas izveides un ieviešanas posmi', 6.
  • Реферат 'Efektīvas kvalitātes vadības sistēmas izveides un ieviešanas posmi', 7.
  • Реферат 'Efektīvas kvalitātes vadības sistēmas izveides un ieviešanas posmi', 8.
  • Реферат 'Efektīvas kvalitātes vadības sistēmas izveides un ieviešanas posmi', 9.
  • Реферат 'Efektīvas kvalitātes vadības sistēmas izveides un ieviešanas posmi', 10.
  • Реферат 'Efektīvas kvalitātes vadības sistēmas izveides un ieviešanas posmi', 11.
  • Реферат 'Efektīvas kvalitātes vadības sistēmas izveides un ieviešanas posmi', 12.
  • Реферат 'Efektīvas kvalitātes vadības sistēmas izveides un ieviešanas posmi', 13.
  • Реферат 'Efektīvas kvalitātes vadības sistēmas izveides un ieviešanas posmi', 14.
  • Реферат 'Efektīvas kvalitātes vadības sistēmas izveides un ieviešanas posmi', 15.
  • Реферат 'Efektīvas kvalitātes vadības sistēmas izveides un ieviešanas posmi', 16.
  • Реферат 'Efektīvas kvalitātes vadības sistēmas izveides un ieviešanas posmi', 17.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  1. posms. Augstākās vadības ieinteresētība    5
  2. posms. Ieviešanas grupas izveidošana    7
  3. posms. Esošās sistēmas novērtēšana, analīze un pieņemtie lēmumi    7
  4. posms. Ieviešanas plāna izveidošana    8
  5. posms. Personāla vadība un apmācība    10
  6. posms. Dokumentu un pierakstu vadība    11
  7. posms. Procesu vadība, tās izveide, uzlabošana un pilnveidošana    12
  8. posms. Neatbilstību vadība    13
  9. posms. Klientu apmierinātības mērīšana    14
  10. posms. Ieviešana un progresa novērošana    16
  Nobeigums    17
  Izmantotā literatūra    17
Фрагмент работы

Mūsdienu apstākļos, lai veiksmīgi varētu darboties jebkurā nozarē, ieteicams ieviest kvalitātes sistēmas. Tās palīdz nodrošināt, uzturēt ražošanas procesus, sistematizēt tos, kā arī dot papildus iespējas labāk izanalizēt apkārtējo situāciju.
Kvalitātes jēdzienu katrs izprot mazliet savādāk. Tradicionāli kvalitāte saistās ar netaustāmu priekšstatu par skaistumu, izcilību un patiesību. Kvalitātes jēdzienu ir grūti izskaidrot, bet „mēs to pazīstam, kad redzam”, un par labu kvalitāti esam gatavi maksāt vairāk. Kvalitāti pēc Starptautiskās Standartizācijas Organizācijas (ISO) var definēt sekojoši: „Kvalitāte ir objekta vai vienības raksturlielumu kopums, kas nosaka tā spēju atbilst noteiktajām un paredzamajām vajadzībām (ISO - 8402)” [1]
Kvalitātes vadības sistēmas (KVS) izveidošanai nav pareizas vai noteiktas metodes. Katra organizācija ir individuāla, līdz ar to katra sistēma būs individuāla, atspoguļojot tikai šīs organizācijas darbu, pat tad, ja KVS palīdzēs izveidot konsultanti.
Kvalitātes vadīšana ir darbība, ko uzņēmums veic produkcijas ra­žošana, iekārtu ekspluatācijā un resursu patērēšanā, lai nodrošinātu nepieciešamo kvalitātes līmeni. Lai sertificētos atbilstoši šim standartam, organizācijai ir nepieciešams pārskatīt un dokumentēt savas procedūras atbilstoši starptautiskajām prasībām Ir jāsagatavo arī kvalitātes rokasgrāmata un jāiesniedz kvalitātes vadības sistēma novērtēšanai trešajai pusei jeb auditoram. …

Коментарий автора
Atlants