Оценка:
Опубликованно: 17.05.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 1.
  • Отчёт по практике 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 2.
  • Отчёт по практике 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 3.
  • Отчёт по практике 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 4.
  • Отчёт по практике 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 5.
  • Отчёт по практике 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 6.
  • Отчёт по практике 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 7.
  • Отчёт по практике 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 8.
  • Отчёт по практике 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 9.
  • Отчёт по практике 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 10.
  • Отчёт по практике 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 11.
  • Отчёт по практике 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 12.
  • Отчёт по практике 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 13.
  • Отчёт по практике 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 14.
  • Отчёт по практике 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 15.
  • Отчёт по практике 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 16.
  • Отчёт по практике 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 17.
  • Отчёт по практике 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 18.
  • Отчёт по практике 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 19.
  • Отчёт по практике 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 20.
  • Отчёт по практике 'Vērošanas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 21.
Фрагмент работы

VĒROŠANAS PRAKSES PAŠVĒRTĒJUMS

Mans personiskais prakses mērķis realizējās, jo paguvu izpētīt rottaļlietu dažādību un nozīmīgumu dažādās vecuma grupās. Protams, lai izpētītu savu izvirzīto mērķi pamatīgāk, man būtu vajadzējis ilgāku laiku, jo pa trim nedēļām ir grūti padziļināti uzrakstīt gan par pirmsskolas iestādes ģeogrāfisko un sociālās vides raksturojumu, gan veikt iestādes pedagoģiskā procesa vispārēju izpēti. Tāpēc es devu vispārēju ieskatu par rotaļlietām, to dažādību un nozīmīgumu katrā no vecuma grupām.
Šī prakse man pierādīja, ka darbs ar bērniem nav nemaz tik traks un sarežģīts, kā to daudzi uzskata un domā. Tad, kad es izvēlējos šo studiju programmu, tad man daudzi pārmeta un nevarēja saprast, kā es varēju aiziet par audzinātāju studēt, teica, ka es ilgi nevarēšu izturēt, jo ar bērniem strādāt tagad ir grūti. Man gan tā neliekas – darbs ar bērniem ir interesants un aizraujošs, tu vienmēr esi kustībā un vienmēr dvēselē jauns.
Ļoti vēlētos izmēģināt strādāt vienai pašai ar bērniem, kad nav blakus neviena audzinātāja. Gribētos redzēt, kāda ir bērnu attieksme pret mani, cik aktīvi viņi iesaistītos manis piedāvātajos darbos un atrakcijās. Bet gan jau man būs iespēja to izdarīt, jo bērnudārzs, kurā es parktizējos, vasarā man piedāvā darbu, no kura nekādā gadījumā neatteikšos, jo tā būs lieliska iespēja iegūt vēl lielāku pieredzi darbā ar bērniem, kā arī lielisks veids, kā sevi pilnveidot.
Prasmes un zināšanas, kas man vēl jāapgūst darbā ar bērniem ir ļoti daudz, esmu tikai pirmā kursa studente, es vēl to visu mācīšos, tas man viss vēl priekšā. Man jāapgūst metodes, ar kādām jāstrādā ar bērniem, jāiepazīst bērna psihe, jāiepazīst temperameni, kā strādāt ar katru no temperamenta tipiem, jāapgūst viss par rotaļlām, to ietekmi uz bērnu utt.
Nekādas problēmas prakses uzdevumu izpildē neradās, ja nu vienīgi tas, ka bija grūti sazināties ar krievvalodīgo grupiņu audzinātājām. Valodas ir tās, kas man tiešām pietrūkst no vidusskolas laikiem, pamazām viss aizmirstas. Ar krievu valodu ir tā – es saprotu ko man saka, bet ir grūti atbildēt.

Коментарий автора
Atlants