Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.01.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Реферат 'Mācību metodes būtība', 1.
  • Реферат 'Mācību metodes būtība', 2.
  • Реферат 'Mācību metodes būtība', 3.
  • Реферат 'Mācību metodes būtība', 4.
  • Реферат 'Mācību metodes būtība', 5.
  • Реферат 'Mācību metodes būtība', 6.
  • Реферат 'Mācību metodes būtība', 7.
  • Реферат 'Mācību metodes būtība', 8.
  • Реферат 'Mācību metodes būtība', 9.
  • Реферат 'Mācību metodes būtība', 10.
Фрагмент работы

Nobeigums

Tātad mācību metodes ir skolēnu un skolotāju sadarbības paņēmienu kopums, ko izmanto noteiktu mācību programmu mērķu un uzdevumu īstenošanā. To izvēle ir atkarīga no šiem mērķiem un uzdevumiem, skolēnu individuālajām īpatnībām, mācību satura. Izvēlētajiem mācību līdzekļiem un skolotāja metodiskās gaumes. Ar mācību metožu palīdzību tiek veicināta skolēna personības izaugsme, aktivizēta mācīšanās darbība, sekmēta daudzveidīgu prasmju attīstība.
Manuprāt, skolotājam ir jāvelta liela uzmanība tam, kādu tieši mācību metodi izvēlēties, jo no tā ir atkarīgs skolēnu veikums un zināšanu līmenis.

Коментарий автора
Atlants