-
Atmiņas izpēte
| Nr. | Название главы | Стр. |
| Ievads | 3 | |
| Mērķis | 4 | |
| Hipotēze | 4 | |
| Uzdevumi | 4 | |
| Atmiņa kā domāšanas pamatelements | 5 | |
| Atmiņas veidi | 6 | |
| Atmiņas procesi | 9 | |
| Iegaumēšana | 11 | |
| Aizmiršana | 17 | |
| Dzirdes atmiņa mūsu klasē(2005./2006.m.g) | 19 | |
| Tēlainā atmiņa | 21 | |
| Redzes atmiņa mūsu klasē (2005./2006.m.g) | 23 | |
| Izmantotā literatūra | 25 |
Mērķis
Šī zinātniski pētnieciskā darba galvenais mērķis ir izpētīt, kāds atmiņas veids ir dominējošais mūsu klasē šogad un, vai tas ir mainījies salīdzinot ar pagājušo gadu. Vēl es gribēju uzzināt ko mūsu klases kolektīvs pats domā par savu atmiņu. Vēl es vēlējos izpētīt un uzzināt, cik elementus cilvēks vidēji spēj iegaumēt, apskatot materiālu tikai vienu reizi, un kā mainās iegaumēšanas ātrums palielinot elementu skaitu. Kā ari kā mainās aizmiršanas ātrums- vienmērīgi vai nevienmērīgi.
Vēl viens no mērķiem bija pārliecināties-vai tiešām, kā mums skolā māca, plāna sastādīšana labāk palīdz vairāk atcerēties.
…
Darbs sastāv no teorētiskās daļas par atmiņu un ar to saistītām lietām- iegaumēšanu, aizmiršanu utt.,kā arī tiek pētīta atmiņa klases kolektīvam un dažiem cilvēkiem individuāli.Ir ari grafisks attēlojums.Kā ari anketa ar jautājumiem un to rezultāti.



































