Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.03.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 1.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 2.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 3.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 4.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 5.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 6.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 7.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 8.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 9.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 10.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 11.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 12.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 13.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 14.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 15.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 16.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 17.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 18.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 19.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 20.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 21.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 22.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 23.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 24.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 25.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 26.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 27.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 28.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 29.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 30.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 31.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 32.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 33.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 34.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 35.
  • Реферат 'Atmiņas izpēte', 36.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Mērķis    4
  Hipotēze    4
  Uzdevumi    4
  Atmiņa kā domāšanas pamatelements    5
  Atmiņas veidi    6
  Atmiņas procesi    9
  Iegaumēšana    11
  Aizmiršana    17
  Dzirdes atmiņa mūsu klasē(2005./2006.m.g)    19
  Tēlainā atmiņa    21
  Redzes atmiņa mūsu klasē (2005./2006.m.g)    23
  Izmantotā literatūra    25
Фрагмент работы

Mērķis

Šī zinātniski pētnieciskā darba galvenais mērķis ir izpētīt, kāds atmiņas veids ir dominējošais mūsu klasē šogad un, vai tas ir mainījies salīdzinot ar pagājušo gadu. Vēl es gribēju uzzināt ko mūsu klases kolektīvs pats domā par savu atmiņu. Vēl es vēlējos izpētīt un uzzināt, cik elementus cilvēks vidēji spēj iegaumēt, apskatot materiālu tikai vienu reizi, un kā mainās iegaumēšanas ātrums palielinot elementu skaitu. Kā ari kā mainās aizmiršanas ātrums- vienmērīgi vai nevienmērīgi.
Vēl viens no mērķiem bija pārliecināties-vai tiešām, kā mums skolā māca, plāna sastādīšana labāk palīdz vairāk atcerēties.

Коментарий автора
Atlants