-
Prakses atskaite. Darbs restorānā "Gaucho" Londonā
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma GAUCHO raksturojums | 5 |
1.1. | Personāla atlases veidi un to raksturojums uzņēmumā GAUCHO | 7 |
1.2. | Lēmumu pieņemšanas metodes uzņēmumā GAUCHO | 10 |
1.3. | Uzņēmuma GAUCHO stratēģiskās vadīšanas un darbības plānošanas procesa analīze | 11 |
1.4. | Uzņēmuma GAUCHO riska veidi, tā kontroles un ierobežošanas mehānisms | 12 |
1.5. | Uzņēmuma GAUCHO komunikācijas kanāli, to izvēles pamatojums | 13 |
2. | Mārketinga politika uzņēmumā GAUCHO | 15 |
3. | Uzņēmuma GAUCHO finanšu radītāju raksturojums | 21 |
3.1. | Uzņēmuma GAUCHO iekšējie un ārējie finansēšanas avoti | 22 |
3.2. | Uzņēmuma GAUCHO finanšu analīze | 23 |
4. | Prakses pienākumi | 26 |
Secinājumi un priekšlikumi | 33 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 35 |
Uzņēmums GAUCHO ir dibināts 1976. gada Amsterdamā. Kopš dibināšanas brīža uzņēmums ir bijis viens no pirmajiem steiku restorāniem Eiropas valstīs. Uzņēmuma akcionārs (īpašnieks) kopš uzņēmuma dibināšanas brīža nav mainījies un pārvalda uzņēmuma darbību esoša brīdī.
Uzņēmuma GAUCHO restorānu tikls ir labi attīstīts. Tādējādi, restorāna tīkla izplatīšanas shēma ir sekojoša: 14 restorāni Anglijā (12 restorāni Londonā); viens restorāns atrodas Holandē, viens Dubaijā, viens Beirutā, kā arī franšīze Kuveitā.…
Prakses atskaite ir mācību procesa svarīga sastāvdaļa, kuras uzdevums ir apvienot mācību procesā iegūtās teorētiskās zināšanas ar praktiskām iemaņām. Prakses mērķis ir sekmēt, nostiprināt un iedziļināties restorāna pārvaldnieka specializācijā, iepazīties ar strādājošā uzņēmuma ikdienu un veicamajiem darbiem. Par prakses vietu ir izvēlēts viens no labākajiem restorāniem Apvienota Karalistē – GAUCHO. Uzņēmums ir dibināts 1976. gada Amsterdamā. Restorānu tikls GAUCHO kopš dibināšanas brīža ir bijis viens no pirmajiem steiku restorāniem Eiropas valstīs.
