Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.03.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Реферат 'Skolas mediatēkas izveidošana', 1.
  • Реферат 'Skolas mediatēkas izveidošana', 2.
  • Реферат 'Skolas mediatēkas izveidošana', 3.
  • Реферат 'Skolas mediatēkas izveidošana', 4.
  • Реферат 'Skolas mediatēkas izveidošana', 5.
  • Реферат 'Skolas mediatēkas izveidošana', 6.
  • Реферат 'Skolas mediatēkas izveidošana', 7.
  • Реферат 'Skolas mediatēkas izveidošana', 8.
  • Реферат 'Skolas mediatēkas izveidošana', 9.
  • Реферат 'Skolas mediatēkas izveidošana', 10.
  • Реферат 'Skolas mediatēkas izveidošana', 11.
  • Реферат 'Skolas mediatēkas izveidošana', 12.
  • Реферат 'Skolas mediatēkas izveidošana', 13.
  • Реферат 'Skolas mediatēkas izveidošana', 14.
  • Реферат 'Skolas mediatēkas izveidošana', 15.
  • Реферат 'Skolas mediatēkas izveidošana', 16.
  • Реферат 'Skolas mediatēkas izveidošana', 17.
  • Реферат 'Skolas mediatēkas izveidošana', 18.
  • Реферат 'Skolas mediatēkas izveidošana', 19.
  • Реферат 'Skolas mediatēkas izveidošana', 20.
  • Реферат 'Skolas mediatēkas izveidošana', 21.
  • Реферат 'Skolas mediatēkas izveidošana', 22.
  • Реферат 'Skolas mediatēkas izveidošana', 23.
  • Реферат 'Skolas mediatēkas izveidošana', 24.
  • Реферат 'Skolas mediatēkas izveidošana', 25.
  • Реферат 'Skolas mediatēkas izveidošana', 26.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.nodaļa.  Skolas mediatēkas izveidošanas un izmantošanas perspektīvas    5
1.1.  Telekomunikatīvo sakaru nodrošinājums    7
1.2.  Informācijas avotu pieejas organizēšana    9
2.nodaļa.  Skolas mediatēkas izveidošana    10
2.1.  Skolas mediatēkas radīšanas etapi    10
2.2.  Mediatēkas struktūra    12
3.nodaļa.  Skolas mediatēkas e-katalogu saturs un to izmantošana    13
3.1.  Skolas e-katalogi    13
3.2.  Skolas mediatēkas izmantošanas pētīšana    14
4.nodaļa.  No tradicionālā fonda līdz mūsdienu informācijas resursiem    20
4.1.  No VHS uz DVD    20
4.2.  Disku virsmas noformējums    22
4.3.  Skolas mediatēkas emblēma    24
  Secinājumi    25
Фрагмент работы

Internetā maz pieejama informācija par to, cik skolas Latvijā ir izveidojušas savu mediatēku, taču ir ļoti plaša un vispusīga informācija par Krievijas skolām. Daudzos reģionos (Perma un Permas apgabals, Samāra, Toljatti, Kaluga u.c.) mediatēka nav nekas jauns un neparasts, bet ir ļoti nepieciešama un ērta darba forma. Parasti mediatēkā apvienoti visi iespējamie skolas informāciju veidi: bibliotēka, fonotēka, videotēka, kompjūtercentrs, telekomunikāciju centrs (skolas lokālais datortīkls), televīzijas sistēma un radiocentrs.
Mediatēka, līdzīgi kā internets, sevī ietver svarīgu informāciju, un galvenais, ka šo informāciju iespējams daudz ātrāk un vienkāršāk atrast, salīdzinot ar grāmatām. Mediatēkā informāciju var sakārtot tā, lai tā būtu vienkāršāk atrodama un pieejama. Tā neaizņem tik daudz vietas, kā tas ir ar grāmatām. Šo informāciju var izmantot vienlaicīgi daudzi lietotāji.…

Коментарий автора
Atlants