-
Rakstura veidošanas faktori
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 3 | |
Ievads | 4 | |
1. | Raksturs un tā struktūra | 6 |
2. | Ģimenes loma rakstura veidošanā | 9 |
2.1. | Audzināšana ģimenē | 9 |
2.2. | Ģimenes attiecības kā paraugs | 10 |
2.3. | Bērna pozīcija ģimenē | 11 |
3. | Apkārtējās sabiedrības ietekme rakstura veidošanā | 12 |
3.1. | Skolas ietekme | 12 |
3.2. | Masu mediju ietekme | 12 |
4. | Cilvēka paša atbildība personības tapšanā | 14 |
Secinājumi | 16 | |
Literatūras saraksts | 17 | |
Pielikums | 18 |
Autora zinātniski pētnieciskajā darbā galvenā vērība tiek pievērsta ģimenes un apkārtējās sabiedrības ietekmei uz personības rakstura veidošanos, kā arī pašaudzināšanai.
Darba hipotēze.
Ja jau agrīnajā un pirmskolas vecuma posmā tiek ielikti pamati pozitīvajām īpašībām un vecāki nepieļauj nepareizas audzināšanas kļūdas, tad bērnam turpmākajā dzīvē nevar sagādāt problēmas negatīvās rakstura īpašības.
Mana zinātniski pētnieciskā darba mērķis ir:
Paplašināt savas zināšanas psiholoģijā, izzinot personības rakstura veidošanas nosacījumus.
Pētījuma uzdevumi:
1.Izzināt pieejamo literatūru par rakstura veidošanos un to ietekmējošiem faktoriem.
2.Izpētīt jauniešu izpratni par personības pamatīpašībām un pašiem savu raksturu.
3.Atklāt problēmas aktualitāti.
4.Iemācīties zinātniski pētnieciskā darba rakstīšanai nepieciešamās prasmes un iemaņas.
Pētījuma metodes:
anketēšana;
novērošana;
iegūto datu apkopošana.
Pētījuma bāze: Talsu 2. vidusskolas 10. klases
Pētījuma laiks: no 2006.g. 1. marta līdz 2007. g. martam.…
Savu zinātniski pētniecisko darbu rakstu par rakstura veidošanas faktoriem.Autora zinātniski pētnieciskajā darbā galvenā vērība tiek pievērsta ģimenes un apkārtējās sabiedrības ietekmei uz personības rakstura veidošanos, kā arī pašaudzināšanai.1 bilde, 2 pielikumi, 1 tabula, 7 diagrammas,26 lapas, ir arī prezentacija.
