Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.09.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Socioloģija', 1.
  • Конспект 'Socioloģija', 2.
  • Конспект 'Socioloģija', 3.
  • Конспект 'Socioloģija', 4.
  • Конспект 'Socioloģija', 5.
  • Конспект 'Socioloģija', 6.
  • Конспект 'Socioloģija', 7.
  • Конспект 'Socioloģija', 8.
  • Конспект 'Socioloģija', 9.
  • Конспект 'Socioloģija', 10.
  • Конспект 'Socioloģija', 11.
Фрагмент работы

Lai gan intervētājs vada interviju, izmantojot atšķirīgas respondentu ietekmēšanas pakāpes, atkarībā no intervijas strukturētības un nepieciešamības atturēt respondentus no novirzīšanās no diskusijas temata, tomēr nedrīkst ieņemt pārāk aktīvu lomu, piemēram, uzvesties tā, ka intervija kļūst par cēloni sarunai starp diviem paziņām. Radikālākās pieejas piekritēji vairāk akcentē to, ka intervija ir interešu apmaiņa starp diviem cilvēkiem. Ir svarīgi, lai gadījuma izpētes atmosfērā respondenti tiktu ne tikai nopietni pieņemti, bet arī uztverti kā partneri. Intervētājs var parādīt, ka viņš apzinās respondentu pasaules uzskatus un viedokļus , kā arī ar tiem saistītās viņu jūtas un intereses, ļaujot tās identificēt intervijas gaitā.
Fontana un Freijs ( Fontana, Frey, 1998) akcentējuši neverbālo nozīmi intervijās, piemēram, tādu kā apģērbs. …

Atlants