Оценка:
Опубликованно: 18.12.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Эссе 'Anotācija grāmatai S.Veinberga "Publiskās attiecības. Teorija un prakse"', 1.
  • Эссе 'Anotācija grāmatai S.Veinberga "Publiskās attiecības. Teorija un prakse"', 2.
Фрагмент работы

Mēs dzīvojam informācijas laikmetā, kurā informācija ir gan darba rīks, gan ierocis, un jābūt īpašām iemaņām, lai spētu prasmīgi rīkoties ar informāciju.
Kā panākt uzņēmuma atpazīstamību? Pastāv daudz iespēju un veidu, bet viens no tiem, kas Latvijā ienāk tikai pēdējos gados, ir sabiedriskās attiecības, kas tiek kombinētas ar citām mārketinga aktivitātēm.
Ar vārdiem publiskās attiecības (no angļu val. Public relations – sabiedriskās attiecības) tiek saprasti visa veida kontakti, kurus organizācija realizē ar savu vidi.
Latvija ir salīdzinoši maza valsts un līdz ar to arī sabiedrisko attiecību tirgus nav plašs, tas ir izaugsmes stadijā, kuru starpā pastāv konkurence…

Коментарий автора
Atlants