Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.09.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Auto firma "Honda"', 1.
  • Реферат 'Auto firma "Honda"', 2.
  • Реферат 'Auto firma "Honda"', 3.
  • Реферат 'Auto firma "Honda"', 4.
  • Реферат 'Auto firma "Honda"', 5.
  • Реферат 'Auto firma "Honda"', 6.
  • Реферат 'Auto firma "Honda"', 7.
  • Реферат 'Auto firma "Honda"', 8.
  • Реферат 'Auto firma "Honda"', 9.
  • Реферат 'Auto firma "Honda"', 10.
  • Реферат 'Auto firma "Honda"', 11.
  • Реферат 'Auto firma "Honda"', 12.
  • Реферат 'Auto firma "Honda"', 13.
  • Реферат 'Auto firma "Honda"', 14.
  • Реферат 'Auto firma "Honda"', 15.
  • Реферат 'Auto firma "Honda"', 16.
  • Реферат 'Auto firma "Honda"', 17.
  • Реферат 'Auto firma "Honda"', 18.
  • Реферат 'Auto firma "Honda"', 19.
  • Реферат 'Auto firma "Honda"', 20.
  • Реферат 'Auto firma "Honda"', 21.
  • Реферат 'Auto firma "Honda"', 22.
  • Реферат 'Auto firma "Honda"', 23.
  • Реферат 'Auto firma "Honda"', 24.
  • Реферат 'Auto firma "Honda"', 25.
  • Реферат 'Auto firma "Honda"', 26.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Soičiro Honda    3
  Hondas vēsture    5
  Firmas Honda organizētie pasākumi, aktivitātes    11
  Prece ko piedāvā firma    13
  Firmas Honda dīleri    15
  Pielikums    17
Фрагмент работы

Soičiro Honda (skat. pielikumā 1;2;5 zīmējumā) aizrautība un dedzīgā interese par dzinējiem, īpaši par sacensībām starp divu-, trīs-, vai četrriteņu braucamrīkiem, iedvesmoja arī citus.
Soičiro Honda (Soichiro Honda) dzimis 1906.gadā Komio (Komio), Hamamatsu (Hamamatsu) kalēja ģimenē. Jau zēna gados viņš bieži palīdzēja tēvam labot velosipēdus. 15 gadu vecumā Soičiro aizgāja no mājām, lai izmēģinātu laimi Tokijā, kur sāka strādāt kā mehāniķa asistents nelielā auto remontdarbnīcā. Tur viņa aizraušanās ar dzinējiem un motosportu kļuva vēl lielāka, viņš salika savu pirmo sacīkšu automobili ( skat. pielikumā 16. zīmējumā), kas bija aprīkots ar lidmašīnas Curtis-Wright V8 dzinēju. Vēlāk, atgriezies Hamamatsu, Soičiro Honda turpināja veidot sacīkšu automobiļus un nodarbojās ar dzinēju uzlabošanu. Tā viņš reiz palielināja kāda Ford markas dzinēja jaudu, uzstādot kompresoru.
Pēc nostāstiem, Soičiro kādu dzinēju piestiprinājis pie rāmja slīpi, jo lielākajā daļā sacensību, kurās viņš piedalījās, trasē bijuši pārsvarā kreisie pagriezieni.
1936.gadā Soičiro Honda cieta avārijā Japānas Ātrumsacīkstēs Rallijs-1. Saduroties ar no boksa izbraucošu automobili viņš guva daudzus lūzumus un sagrieza seju.
1937.gadā viņš nodibināja Tokai Seiki Heavy Industry Co., kur pēc daudziem neveiksmīgiem mēģinājumiem, sāka izgatavot virzuļu gredzenus. Tā kā bija sācies karš, pēc tiem bija ļoti liels pieprasījums, un Hondam bija aizvien vairāk un vairāk darba. Viņš gatavoja virzuļu gredzenus Toyotai, kā arī saņēma lielus pasūtījumus no kuģu un lidmašīnu būvētājiem. Kara beigās Hamamatsu rūpnīca cieta aviācijas uzlidojumā. Pēc Japānas kapitulācijas Honda pārdeva savu rūpnīcu Toyotai par 450 000 JPY, kas tai laikā bija vesela bagātība.
1946.gadā Hamamatsu Soičiro nodibina Honda Tehnical Research Institute, kurš iesākumā atradās vienkāršā koka mājā. Varenais uzņēmuma nosaukums norāda uz to, ka Soičiro Honda bija pilnīgi pārliecināts, ka kādā jaukā dienā viņš iekaros visu pasauli. Kiioši Kavašima (Kiyoshi Kawashima) uzsāk darbu uzņēmumā gadu vēlāk, kad bija uzsākta A-tipa divtaktu dzinēja ražošana.
1948.gadā Hamamatsu tika nodibināta kompānija Honda Motor Co. ar vienu miljonu JPY lielu kapitālu. Cerības sāka pārvērsties par realitāti. Soičiro Hondu nekas vairs nevarēja apturēt.…

Atlants