Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.01.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Vispārīgā un sociālā pedagoģija', 1.
  • Конспект 'Vispārīgā un sociālā pedagoģija', 2.
  • Конспект 'Vispārīgā un sociālā pedagoģija', 3.
  • Конспект 'Vispārīgā un sociālā pedagoģija', 4.
  • Конспект 'Vispārīgā un sociālā pedagoģija', 5.
  • Конспект 'Vispārīgā un sociālā pedagoģija', 6.
  • Конспект 'Vispārīgā un sociālā pedagoģija', 7.
  • Конспект 'Vispārīgā un sociālā pedagoģija', 8.
  • Конспект 'Vispārīgā un sociālā pedagoģija', 9.
Фрагмент работы

Šo tematu no trim piedāvātajiem izvēlējos aplūkot pirmo, tāpēc, lai pati labāk iepazītu pedagoģijas pamatkategorijas un, lai vēlāk spētu veikt arī otru uzdoto patstāvīgo darbu. Kā pirmo no pedagoģijas pamatkategorijām aplūkošu:
audzināšanu.
,,Audzināšanas jēdziens ir senākais un plašāk aptverošais jēdziens, kas atklāj cilvēka tapšanu. Audzināšanas jēdziens eksistēja jau latīņu un grieķu valodā.”1
,,Šim jēdzienam kopš seniem laikiem pievērsa uzmanību filozofi, pedagogi, politiķi. No senākajiem laikiem līdz mūsdienām audzināšana arvien vairāk tiek izmantota valsts varas interešu ievērošanai, aizstāvēšanai un varas interešu attaisnošanai. Tādēļ bieži varas izveidoto audzināšanas un izglītības struktūru ideoloģija nonāk pretrunā ar indivīda, ģimenes un atsevišķu sabiedrisko grupējumu interesēm. Radušās pretrunas nepārtraukti jāpārvar audzināšanas un vadīšanas procesos.…

Коментарий автора
Atlants