Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.03.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Vispārīgā, pirmskolas un skolas pedagoģija', 1.
  • Реферат 'Vispārīgā, pirmskolas un skolas pedagoģija', 2.
  • Реферат 'Vispārīgā, pirmskolas un skolas pedagoģija', 3.
  • Реферат 'Vispārīgā, pirmskolas un skolas pedagoģija', 4.
  • Реферат 'Vispārīgā, pirmskolas un skolas pedagoģija', 5.
  • Реферат 'Vispārīgā, pirmskolas un skolas pedagoģija', 6.
  • Реферат 'Vispārīgā, pirmskolas un skolas pedagoģija', 7.
  • Реферат 'Vispārīgā, pirmskolas un skolas pedagoģija', 8.
  • Реферат 'Vispārīgā, pirmskolas un skolas pedagoģija', 9.
  • Реферат 'Vispārīgā, pirmskolas un skolas pedagoģija', 10.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads. Audzināšanas uzdevumi un saturs    3
  V. Suhomļinska audzināšanas definīcija    4
  Mans audzināšanas skaidrojums    6
  Mans audzināšanas mērķis    8
Фрагмент работы

V. Suhomļinska audzināšanas definīcija.


V. Suhomļinska galvenais audzināšanas mērķis ir nevis izaudzināt bērnu, kas mācās uz pieci un četri, bet gan Cilvēku. V. Suhomļinskis ar savu pieredzi un teorētiskajiem darbiem pamato nepieciešamību ieaudzināt cilvēciskumu, labsirdību, atsaucību, patiesību un smalkjūtību, kā arī veidot tādas īpašības kā prasmi saskatīt ļaunumu, nepatiesību un negodīgumu.
Tikumības ieaudzināšana turklāt nesaraujami saistīta ar audzināšanas procesa rūpīgu organizēšanu, ar augstas emociju kultūras ieaudzināšanu bērnos.. Ar parastā, ikdienišķā starpniecību Suhomļinskis parādīja bērniem cilvēka dvēseles bagātību, ar pārdzīvojumu palīdzību veidoja viņos tikumību.
V. Suhomļinskis raksta: “’Es mācīju zēnus un meitenes uzklausīt vecāku cilvēku teikto, lasīt viņu acīs domas un jūtas, dziļi pārdzīvot visu to, kas viņus saviļņo un satrauc. Man sagādāja lielu prieku tas, ka tieksme iepazīt cilvēka dvēseli padara cildenas zēnu un meiteņu jūtas.”’

Коментарий автора
Atlants