Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.10.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Kopsavilkums    3
2.  Vispārējā informācija par uzņēmumu    4
3.  Nozares raksturojums    6
4.  Uzņēmuma darbības raksturojums    8
5.  Tirgus izpēte un mārketinga plāns    11
6.  Finanšu plāns    14
  Pielikumi    26
Фрагмент работы

Reklāmu plānots ievietot laikrakstā Kurzemes Vārds, interneta portālā liepājniekiem.lv, tiks izveidoti arī profili twitter.com un facebook.lv, kā arī lapa draugiem.lv.
Lai arī reklāma tiks izvietota gan laikrakstos, gan internetā, kā biznesa idejas autores uzņēmumam piemērotākais un efektīvākais reklāmas veids ir noteikta skrejlapu dalīšanu. Autore uzskata, ka Jūrmalas parka teritorijā un pilsētas centrā dalot skrejlapiņas, cilvēki noteikti pamanīs piedāvāto pakalpojumu, jo, iedodot reklāmu tieši rokās, parasti cilvēki tomēr apskatās, kas uz tās ir rakstīts.
Domājot tieši par tūristu piesaistīšanu, savu reklāmu izvietosim arī Tūrisma informācijas centros un mājaslapā liepajaturisms.lv. Šādā veidā ikvienam, kurš meklēs iespēju aktīvi pavadīt savu laiku, būs iespēja uzzināt par šāda veida pakalpojumu Liepājā.
Vislielākais uzsvars uz reklāmu tiks likts pirmajā darbības mēnesī, ar mērķi informēt potenciālos klientus par skrituļslidu nomas esamību, atrašanās vietu un darbības sfēru. Turpmākajos mēnešos uzsvars vairāk tiks likts uz atgādināšanu par pakalpojumu un dažādu atlaižu un izdevīgu piedāvājumu reklamēšanu. Reklāmas izmaksu plāns pievienots pielikumā (sk. 3. pielikumu).
Aprēķināts, ka mārketinga aktivitāšu nodrošināšana uzņēmumam pirmajā darbības gadā varētu izmaksāt apmēram Ls 344,40, bet otrajā un trešajā – Ls 236,12.

Коментарий автора
Atlants